A0 REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000369425
NIP
8513134721
REGON
320921413

Podsumowanie

aktywa
71 tys.
przychód
176 tys.
zysk
40 tys.
wartość firmy
276 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. OWOCOWA, 16
Kod pocztowy
70-213
Rejestracja
2010-11-02
Rozpoczęcie działalności
2010-11-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja A0 reklama osiągnęła 175 919 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 175 526 zł. Pozostałe przychody to 393 zł.
Całkowite koszty wyniosły 135 726 zł.
Zysk netto wyniósł 39 800 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -8126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 175 919 zł w 2022 roku.
• 212 773 zł w 2021 roku.
• 182 897 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -10 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 800 zł w 2022 roku.
• 32 786 zł w 2021 roku.
• -7571 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A0 reklama wynosi 276 478 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 557 196 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -46 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 276 478 zł w 2022 roku.
• 272 992 zł w 2021 roku.
• 121 932 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów A0 reklama wyniosła 70 952 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 36 423 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 528 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 952 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -273 327 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 344 279 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 952 zł w 2022 roku.
• 51 852 zł w 2021 roku.
• 56 527 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania A0 reklama wyniosły 344 279 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 952 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 485%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 344 279 zł w 2022 roku
• 364 979 zł w 2021 roku
• 422 439 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 485% w 2022 roku
• 704% w 2021 roku
• 747% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja A0 reklama wykazała przychody na poziomie 175 919 zł.
Organizacja zarobiła 44 081 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4281 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 800 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 856 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4281 zł w 2022 roku
• 5850 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja A0 reklama wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Adams Antonius posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ziobro Kamil posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ziobro Kamil (50% udziałów)
• Adams Antonius (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.07.2012 do 10.09.2014 był Adams Antonius kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2010 do 24.07.2012:
• Ziobro Kamil (50% udziałów)
• Adams Antonius (50% udziałów)

Podobne organizacje do A0 REKLAMA

Organizacja Numer KRS
1
0000272876
2
0000869347
3
0000268279
4
0000035393
5
0000176062
6
0000923323
7
0000296141
8
0000707010
9
0000290091
10
0000238525
11
0000600505
12
0000766755
13
0000602023
14
0000296210
15
0000575105
16
0000631843
17
0000316607
18
0000069761
19
0000167966
20
0000377409
21
0000337106
22
0000838280
23
0000208344
24
0000676925
25
0001021581
26
0000146206
27
0000945024
28
0000185122
29
0000415334
30
0000065044