SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BRAND NEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W KTÓREJ ORGANEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI JEST ZARZĄD ZE SPOSOBEM REPREZENTACJI : DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE CZŁONKAMI ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SĄ: AGNIESZKA KAROLINA WOLNIAK - PREZES ZARZĄDU ŁUKASZ JAN KMIECIŃSKI - CZŁONEK ZARZĄDU
Organizacja Brand NEW osiągnęła 476 085 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 462 730 zł. Pozostałe przychody to 13 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 502 235 zł.
Strata netto wyniosła 39 505 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 476 085 zł w 2024 roku.
• 4 044 183 zł w 2023 roku.
• 3 965 795 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -39 505 zł w 2024 roku.
• 12 767 zł w 2023 roku.
• 466 644 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand NEW wynosi -52 tys. zł.
EBITDA Brand NEW wynosi -26 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand NEW wynosi 317 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 190 213 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 806 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 317 390 zł w 2024 roku.
• 2 760 591 zł w 2023 roku.
• 4 864 247 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand NEW wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2024 roku.
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand NEW charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 135 923
zł.
Koszty operacyjne Brand NEW wyniosły 515 162
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 418 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 135 923 zł w 2024 roku
• 262 475 zł w 2023 roku
• 90 434 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand NEW wyniosła 575 280 zł.
a
ktywa trwałe to 153 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 421 653 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 575 280 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -34 405 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 609 685 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 575 280 zł w 2024 roku.
• 634 415 zł w 2023 roku.
• 1 661 846 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 115%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand NEW wyniosły 609 685 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 575 280 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 106%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 87 098 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 609 685 zł w 2024 roku
• 616 548 zł w 2023 roku
• 1 190 102 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 106% w 2024 roku
• 97% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand NEW wykazała przychody na poziomie 476 085 zł.
Organizacja zarobiła -39 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -39 505 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 3673 zł w 2023 roku
• 58 589 zł w 2022 roku