BRAND NEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000673210
NIP
1132938382
REGON
367030643

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
4 mln
zysk
467 tys.
wartość firmy
4,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GENEWSKA, 21
Kod pocztowy
03-940
Rejestracja
2017-04-11
Rozpoczęcie działalności
2017-04-11
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BRAND NEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W KTÓREJ ORGANEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI JEST ZARZĄD ZE SPOSOBEM REPREZENTACJI : DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE CZŁONKAMI ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SĄ: AGNIESZKA KAROLINA WOLNIAK - PREZES ZARZĄDU ŁUKASZ JAN KMIECIŃSKI - CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand new osiągnęła 3 965 795 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 964 803 zł. Pozostałe przychody to 992 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 498 159 zł.
Zysk netto wyniósł 466 644 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 793 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 965 795 zł w 2022 roku.
• 7 520 762 zł w 2021 roku.
• 7 859 618 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 93 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 466 644 zł w 2022 roku.
• 2 316 271 zł w 2021 roku.
• 494 326 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand new wynosi 4 864 247 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 353 808 zł a 9 914 487 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 972 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 864 247 zł w 2022 roku.
• 14 484 688 zł w 2021 roku.
• 7 217 049 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand new wyniosła 1 661 846 zł.
a
ktywa trwałe to 22 345 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 639 502 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 661 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 471 744 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 190 102 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 331 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 661 846 zł w 2022 roku.
• 373 782 zł w 2021 roku.
• 1 259 170 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand new wyniosły 1 190 102 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 661 846 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 238 020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 190 102 zł w 2022 roku
• 99 429 zł w 2021 roku
• 2 217 810 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 176% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand new wykazała przychody na poziomie 3 965 795 zł.
Organizacja zarobiła 525 233 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 58 589 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 466 644 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 718 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 58 589 zł w 2022 roku
• 136 886 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand new wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki