BRAND COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000365176
NIP
5222953157
REGON
142432376

Podsumowanie

aktywa
15 tys.
przychód
6 tys.
zysk
0
wartość firmy
4 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Rejestracja
2010-09-14
Rozpoczęcie działalności
2010-06-23
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Postępowanie upadłościowe
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand company osiągnęła 6175 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6175 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6175 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 134 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6175 zł w 2022 roku.
• 187 500 zł w 2021 roku.
• 2 596 635 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• -121 947 zł w 2021 roku.
• -1 858 563 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand company wynosi 4117 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 438 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -826 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4117 zł w 2022 roku.
• 125 000 zł w 2021 roku.
• 1 731 090 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand company wyniosła 14 721 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 721 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 721 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 497 577 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 512 298 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -659 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 721 zł w 2022 roku.
• 128 078 zł w 2021 roku.
• 1 598 790 zł w 2020 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand company wyniosły 2 512 298 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 721 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17,066%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -94 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 512 298 zł w 2022 roku
• 2 514 396 zł w 2021 roku
• 2 907 703 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3395.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17066% w 2022 roku
• 1963% w 2021 roku
• 182% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand company wykazała przychody na poziomie 6175 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1492 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand company wykazała zysk netto większy niż 37% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 37% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dąbrowska Agnieszka posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.09.2019 jest Dąbrowska Agnieszka kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.01.2013 do 19.09.2019 była Dąbrowska Agnieszka kontrolująca 99% udziałów.
W okresie od 01.12.2011 do 04.01.2013 najwięcej udziałów posiadał Dziubek Zbigniew . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.