AZO DIGITAL DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000363952
NIP
9571042574
REGON
221084388

Podsumowanie

aktywa
165 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
118 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
CHWASZCZYNO
Adres
UL. REWERENDA, 39A
Kod pocztowy
80-209
Rejestracja
2010-08-27
Rozpoczęcie działalności
2010-08-27
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Azo digital distribution osiągnęła 1 235 994 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 235 954 zł. Pozostałe przychody to 40 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 118 048 zł.
Zysk netto wyniósł 117 907 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 243 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 235 994 zł w 2022 roku.
• 478 195 zł w 2021 roku.
• 517 601 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 34 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 117 907 zł w 2022 roku.
• 23 387 zł w 2021 roku.
• -31 426 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Azo digital distribution wynosi 1 354 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 59 204 zł a 3 089 986 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 260 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 354 826 zł w 2022 roku.
• 412 346 zł w 2021 roku.
• 345 067 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Azo digital distribution wyniosła 165 231 zł.
a
ktywa obrotowe to 165 231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 165 231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 78 938 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 86 293 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 165 231 zł w 2022 roku.
• 143 628 zł w 2021 roku.
• 132 492 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 149%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Azo digital distribution wyniosły 86 293 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 165 231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 86 293 zł w 2022 roku
• 182 597 zł w 2021 roku
• 194 848 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2022 roku
• 127% w 2021 roku
• 147% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Azo digital distribution wykazała przychody na poziomie 1 235 994 zł.
Organizacja zarobiła 120 358 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2451 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 117 907 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 490 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2451 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Azo digital distribution wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 51% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Azo Digital posiada 200 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.02.2016 jest Azo Digital kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.05.2013 do 16.02.2016 był Azo Digital kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.08.2010 do 13.05.2013:
• Klimczyk Ryszard (50% udziałów)
• Rybacki Marek (50% udziałów)