BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000350231
NIP
7412096059
REGON
280481442

Podsumowanie

aktywa
1,8 mln
przychód
9,7 mln
zysk
40 tys.
wartość firmy
7,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
DUNAJ
Adres
, 1
Kod pocztowy
06-560
Rejestracja
2010-03-01
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
1350000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE BĄDŹ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand osiągnęła 9 654 290 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 644 387 zł. Pozostałe przychody to 9902 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 604 328 zł.
Zysk netto wyniósł 40 059 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 776 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 654 290 zł w 2023 roku.
• 9 804 651 zł w 2022 roku.
• 10 285 241 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 059 zł w 2023 roku.
• 770 141 zł w 2022 roku.
• -1 659 117 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand wynosi 7 461 459 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 400 594 zł a 24 135 724 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 613 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 461 459 zł w 2023 roku.
• 10 451 980 zł w 2022 roku.
• 7 114 205 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand wyniosła 1 795 899 zł.
a
ktywa trwałe to 237 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 558 464 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 795 899 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 153 371 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 642 528 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 166 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 795 899 zł w 2023 roku.
• 2 034 911 zł w 2022 roku.
• 1 898 817 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand wyniosły 642 528 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 795 899 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 642 528 zł w 2023 roku
• 921 599 zł w 2022 roku
• 1 555 647 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand wykazała przychody na poziomie 9 654 290 zł.
Organizacja zarobiła 84 529 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 470 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 059 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 53% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6683 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 470 zł w 2023 roku
• 204 680 zł w 2022 roku
• 140 275 zł w 2021 roku

Organizacja Brand wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Viandag Ag posiada 13500 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.09.2018 jest Viandag Ag kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.03.2010 do 26.09.2018 był Viandag Ag kontrolując 100% udziałów.