Organizacja Truck Technika osiągnęła 4 808 810 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 808 810 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 976 355 zł.
Zysk netto wyniósł 832 455 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 500 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 808 810 zł w 2024 roku.
• 4 072 139 zł w 2023 roku.
• 3 091 917 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 160 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 832 455 zł w 2024 roku.
• 706 249 zł w 2023 roku.
• 158 961 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck Technika wynosi 956 tys. zł.
EBITDA Truck Technika wynosi 966 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
177 527 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 955 570 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
177 536 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 965 742 zł w
2024 roku.
• 10 209 zł w
2023 roku.
• 11 349 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck Technika wynosi 8 374 161 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 838 468 zł a 12 022 025 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 058 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 374 161 zł w 2024 roku.
• 6 753 882 zł w 2023 roku.
• 3 381 561 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Truck Technika wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Technika wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,107% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck Technika charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Truck Technika wynosi 308 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 143 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 713 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 143 tys. zł a 713 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
44 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 308 tys. zł w 2024 roku.
• 145 tys. zł w 2023 roku.
• 72 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 143 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 713 tys. zł w 2024 roku.
• 434 tys. zł w 2023 roku.
• 184 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 731 144
zł.
Koszty operacyjne Truck Technika wyniosły 3 853 240
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
38 231 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 731 144 zł w 2024 roku
• 583 309 zł w 2023 roku
• 425 760 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
18% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck Technika wyniosła 3 378 348 zł.
a
ktywa trwałe to 413 673 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 964 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 378 348 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 451 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 927 057 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 358 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 378 348 zł w 2024 roku.
• 2 113 330 zł w 2023 roku.
• 1 573 778 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck Technika wyniosły 927 057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 378 348 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 927 057 zł w 2024 roku
• 494 494 zł w 2023 roku
• 661 191 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2024 roku
• 23% w 2023 roku
• 42% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck Technika wykazała przychody na poziomie 4 808 810 zł.
Organizacja zarobiła 915 888 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 433 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 832 455 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 919 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 433 zł w 2024 roku
• 77 030 zł w 2023 roku
• 18 542 zł w 2022 roku
Organizacja Truck Technika wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zientek Janusz
posiada 99 udziałów,
które stanowią 99.0% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2013 jest
Zientek Janusz
kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.03.2011 do 22.08.2013
był Zientek Janusz
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.10.2007 do 30.03.2011:
• Zientek Janusz (50% udziałów)
• Morawski Adam (50% udziałów)