AD MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000241847
NIP
8982072949
REGON
020140719

Podsumowanie

aktywa
59 mln
przychód
4 tys.
zysk
-3,8 mln
wartość firmy
20,5 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH, 9
Kod pocztowy
53-332
Rejestracja
2005-09-22
Rozpoczęcie działalności
2005-10-01
Kapitał zakładowy
111000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, UPOWAŻNIENI SA: A) JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY : - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU B) JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PRKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad management osiągnęła 3601 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3601 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 810 331 zł.
Strata netto wyniosła 3 806 729 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3601 zł w 2022 roku.
• 38 697 zł w 2021 roku.
• 52 270 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -618 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 806 729 zł w 2022 roku.
• -1 617 451 zł w 2021 roku.
• -142 266 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad management wynosi 20 461 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 109 115 000 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 022 949 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 461 463 zł w 2022 roku.
• 23 339 908 zł w 2021 roku.
• 24 562 044 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad management wyniosła 59 041 503 zł.
a
ktywa trwałe to 50 000 505 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 040 998 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 59 041 503 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 278 750 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 762 753 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -105 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 59 041 503 zł w 2022 roku.
• 60 089 688 zł w 2021 roku.
• 62 890 007 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła -3,959%.
Marża netto wyniosła -105,703%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -744.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20788 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad management wyniosły 31 762 753 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 59 041 503 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 252 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 762 753 zł w 2022 roku
• 29 004 209 zł w 2021 roku
• 30 187 077 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad management wykazała przychody na poziomie 3601 zł.
Organizacja zarobiła -2 162 413 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 644 316 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 806 729 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -76% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 300 825 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 644 316 zł w 2022 roku
• 408 865 zł w 2021 roku
• 494 277 zł w 2020 roku

Organizacja Ad management wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00001%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Archicom Residential 2 posiada 60 udziałów, które stanowią 54.1% firmy.
Archicom posiada 51 udziałów, które stanowią 45.9% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2024 jest Archicom Residential 2 kontrolujący 54% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.03.2021 do 07.03.2024 był Archicom Consulting kontrolując 54% udziałów.
W okresie od 01.03.2016 do 10.03.2021 najwięcej udziałów posiadał Archicom . Jego udziały w tym czasie wynosiły 46%.

Podobne organizacje do AD MANAGEMENT