Organizacja Polskie sklepy mięsne osiągnęła 85 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 85 001 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 82 690 zł.
Zysk netto wyniósł 2310 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -162 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 85 001 zł w 2022 roku.
• 33 000 zł w 2021 roku.
• 29 070 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2310 zł w 2022 roku.
• -27 593 zł w 2021 roku.
• -2794 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie sklepy mięsne wynosi 79 436 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 528 zł a 212 502 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -104 004 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 436 zł w 2022 roku.
• 33 795 zł w 2021 roku.
• 51 869 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskie sklepy mięsne wyniosła 21 494 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 494 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 494 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 037 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3457 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -5101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 494 zł w 2022 roku.
• 19 368 zł w 2021 roku.
• 44 286 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2900.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polskie sklepy mięsne wyniosły 3457 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 494 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3457 zł w 2022 roku
• 3641 zł w 2021 roku
• 967 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskie sklepy mięsne wykazała przychody na poziomie 85 001 zł.
Organizacja zarobiła 2777 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 467 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2310 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 93 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 467 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Polskie sklepy mięsne wykazała zysk netto większy niż 37% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 45% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 37% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 19% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00006%.