SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Media House osiągnęła 1 470 947 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 376 674 zł. Pozostałe przychody to 94 273 zł.
Całkowite koszty wyniosły 184 654 zł.
Zysk netto wyniósł 1 192 019 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 92 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 470 947 zł w 2024 roku.
• 1 740 189 zł w 2023 roku.
• 1 563 721 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 125 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 192 019 zł w 2024 roku.
• 1 412 670 zł w 2023 roku.
• 801 895 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media House wynosi 19 190 563 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 206 420 zł a 71 689 887 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 204 095 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 190 563 zł w 2024 roku.
• 19 358 894 zł w 2023 roku.
• 15 738 647 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media House wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Media House charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Media House wyniosły 142 519
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-30 812 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media House wyniosła 18 416 776 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 12 188 631 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 228 145 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 416 776 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 922 472 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 494 305 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 890 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 416 776 zł w 2024 roku.
• 17 194 015 zł w 2023 roku.
• 15 832 007 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 90%.
Marża netto wyniosła 81%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media House wyniosły 494 305 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 416 776 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 494 305 zł w 2024 roku
• 463 232 zł w 2023 roku
• 513 894 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media House wykazała przychody na poziomie 1 470 947 zł.
Organizacja zarobiła 1 311 028 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 119 009 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 192 019 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 579 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 119 009 zł w 2024 roku
• 139 715 zł w 2023 roku
• 97 959 zł w 2022 roku