Organizacja Transport Drogowy Fura osiągnęła 8 752 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 752 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 889 000 zł.
Strata netto wyniosła 137 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 249 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 752 000 zł w 2024 roku.
• 8 178 000 zł w 2023 roku.
• 9 618 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -137 000 zł w 2024 roku.
• 119 000 zł w 2023 roku.
• -223 000 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport Drogowy Fura wynosi -84 tys. zł.
EBITDA Transport Drogowy Fura wynosi 85 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
12 017 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -84 000 zł w
2024 roku.
• 191 000 zł w
2023 roku.
• -177 000 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
12 080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 85 000 zł w
2024 roku.
• 334 000 zł w
2023 roku.
• 3000 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport Drogowy Fura wynosi 8 247 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 880 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 177 194 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 247 417 zł w 2024 roku.
• 8 461 500 zł w 2023 roku.
• 8 856 250 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transport Drogowy Fura wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport Drogowy Fura wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,39% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport Drogowy Fura charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transport Drogowy Fura wynosi 252 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 643 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 643 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
36 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 252 tys. zł w 2024 roku.
• 265 tys. zł w 2023 roku.
• 255 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 24 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 643 tys. zł w 2024 roku.
• 676 tys. zł w 2023 roku.
• 652 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 494 000
zł.
Koszty operacyjne Transport Drogowy Fura wyniosły 8 836 000
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
356 119 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 494 000 zł w 2024 roku
• 2 055 000 zł w 2023 roku
• 2 114 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
26% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport Drogowy Fura wyniosła 4 314 000 zł.
a
ktywa trwałe to 2 369 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 945 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 314 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 217 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 097 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 615 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 314 000 zł w 2024 roku.
• 4 217 000 zł w 2023 roku.
• 4 433 000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport Drogowy Fura wyniosły 1 097 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 314 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 156 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 097 000 zł w 2024 roku
• 839 000 zł w 2023 roku
• 1 174 000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport Drogowy Fura wykazała przychody na poziomie 8 752 000 zł.
Organizacja zarobiła -137 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -137 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 8000 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku