Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg osiągnęła 1 058 917 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 058 515 zł. Pozostałe przychody to 401 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 058 515 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -44 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 058 917 zł w 2024 roku.
• 981 396 zł w 2023 roku.
• 1 031 131 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 61 tys. zł.
EBITDA Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 95 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 60 540 zł w
2024 roku.
• 28 955 zł w
2023 roku.
• 24 441 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2438 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 95 414 zł w
2024 roku.
• 79 204 zł w
2023 roku.
• 62 815 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 1 858 705 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 148 059 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9010 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 858 705 zł w 2024 roku.
• 1 769 671 zł w 2023 roku.
• 1 777 690 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 551 134
zł.
Koszty operacyjne Spółdzielnia transportu wiejskieg wyniosły 997 975
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 117 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 551 134 zł w 2024 roku
• 429 984 zł w 2023 roku
• 430 768 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2024 roku
•
45% w 2023 roku
•
43% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia transportu wiejskieg wyniosła 1 671 418 zł.
a
ktywa trwałe to 1 319 567 zł.
a
ktywa obrotowe to 349 551 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 2300 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 671 418 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 537 015 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 134 403 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 671 418 zł w 2024 roku.
• 1 592 596 zł w 2023 roku.
• 1 529 020 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielnia transportu wiejskieg wyniosły 134 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 671 418 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -50 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 134 403 zł w 2024 roku
• 105 386 zł w 2023 roku
• 75 326 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg wykazała przychody na poziomie 1 058 917 zł.
Organizacja zarobiła 5587 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5587 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 100% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 751 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5587 zł w 2024 roku
• 4010 zł w 2023 roku
• 5194 zł w 2022 roku
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg wykazała zysk netto większy niż 33% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEG