Obsługa połączeń przez Kanał La Manche oraz inne morza.
Pośrednictwo w delegowaniu kierowców, zwrot VAT-u.
Wsparcie w odprawach celnych ładunków do/z Wielkiej Brytanii.
PROMY CARGO to firma logistyczna, która koncentruje się na organizacji transportu morskiego na terenie całej Europy. Specjalizuje się w rezerwacji biletów na przeprawy promowe, mosty, tunele oraz transport kolejowy na platformach ROLA. Obsługuje szeroki wachlarz połączeń promowych, obejmujących Kanał La Manche, Morze Północne, Irlandzkie, Bałtyckie, Śródziemne i Adriatyckie. W ramach swoich usług, PROMY CARGO pośredniczy w delegowaniu kierowców oraz realizacji zwrotu VAT-u. Od początku 2022 roku firma oferuje również usługi związane z odprawami celnymi ładunków do i z Wielkiej Brytanii, co dodatkowo zwiększa jej wartość w oczach klientów. Zespół PROMY CARGO cechuje się zaangażowaniem w zapewnienie klientom kompleksowej obsługi oraz wsparcia w zakresie dokumentacji transportowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promy cargo osiągnęła 27 441 084 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 298 643 zł. Pozostałe przychody to 142 441 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 559 871 zł.
Zysk netto wyniósł 738 773 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 913 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 441 084 zł w 2024 roku.
• 21 142 086 zł w 2023 roku.
• 10 417 342 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 738 773 zł w 2024 roku.
• 735 275 zł w 2023 roku.
• 91 893 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Promy cargo wynosi 920 tys. zł.
EBITDA Promy cargo wynosi 928 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
128 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 919 777 zł w
2024 roku.
• 921 899 zł w
2023 roku.
• 158 948 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promy cargo wynosi 22 220 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
971 033 zł a 68 602 710 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 156 301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 220 180 zł w 2024 roku.
• 17 751 461 zł w 2023 roku.
• 7 476 647 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promy cargo wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 758 175
zł.
Koszty operacyjne Promy cargo wyniosły 26 378 866
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
105 893 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 758 175 zł w 2024 roku
• 454 809 zł w 2023 roku
• 335 176 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promy cargo wyniosła 3 355 825 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 355 825 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 355 825 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 294 711 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 061 114 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 474 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 355 825 zł w 2024 roku.
• 2 324 163 zł w 2023 roku.
• 1 232 593 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promy cargo wyniosły 2 061 114 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 355 825 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 293 519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 061 114 zł w 2024 roku
• 1 369 982 zł w 2023 roku
• 1 013 688 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promy cargo wykazała przychody na poziomie 27 441 084 zł.
Organizacja zarobiła 916 901 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 178 128 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 738 773 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 178 128 zł w 2024 roku
• 172 582 zł w 2023 roku
• 4938 zł w 2022 roku
Kosicka Joanna
posiada 53 udziałów, które stanowią 10.1% firmy.
Największym udziałowcem od 31.01.2025 jest
Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa
kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.08.2024 do 31.01.2025
była Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa
kontrolująca 50% udziałów.
W okresie od 04.03.2008 do 29.08.2024 najwięcej udziałów posiadała Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.