R.BRAND POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000040414
NIP
7540011577
REGON
530910690

Podsumowanie

aktywa
52,4 mln
przychód
137,6 mln
zysk
-18,6 mln
wartość firmy
109,4 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
OPOLE
Adres
ZBOŻOWA, 29
Kod pocztowy
45-837
Rejestracja
2001-09-10
Rozpoczęcie działalności
1993-10-07
Kapitał zakładowy
47500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB PROKURENT SAMOISTNY PRZY WSPÓŁUDZIALE JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY JEST ON WYŁĄCZNIE UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja R.brand poland osiągnęła 137 604 385 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 137 481 433 zł. Pozostałe przychody to 122 952 zł.
Całkowite koszty wyniosły 156 040 275 zł.
Strata netto wyniosła 18 558 843 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -6 897 361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 137 604 385 zł w 2023 roku.
• 98 378 284 zł w 2022 roku.
• 91 383 982 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3 592 693 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -18 558 843 zł w 2023 roku.
• -2 854 349 zł w 2022 roku.
• -31 860 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji R.brand poland wynosi 109 372 256 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 344 010 963 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9 887 474 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 109 372 256 zł w 2023 roku.
• 97 140 654 zł w 2022 roku.
• 94 618 548 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów R.brand poland wyniosła 52 424 586 zł.
a
ktywa trwałe to 5 218 787 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 205 799 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 424 586 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 514 666 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 909 920 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4 410 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 424 586 zł w 2023 roku.
• 93 570 417 zł w 2022 roku.
• 85 896 617 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -79%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania R.brand poland wyniosły 28 909 920 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 424 586 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 909 920 zł w 2023 roku
• 51 496 909 zł w 2022 roku
• 40 968 759 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja R.brand poland wykazała przychody na poziomie 137 604 385 zł.
Organizacja zarobiła -15 392 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 166 090 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -18 558 843 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 382 105 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 166 090 zł w 2023 roku
• 561 447 zł w 2022 roku
• 221 741 zł w 2021 roku

Organizacja R.brand poland wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 8%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

R.brand Group Gmbh posiada 76 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.02.2024 jest R.brand Group Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.12.2008 do 07.02.2024 był Ahlers Ag kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 14.01.2008 do 31.12.2008 najwięcej udziałów posiadał Spółka Akcyjna Ahlers Ag, Herford, Niemcy. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.