SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST DYREKTOR DO WYSOKOŚCI RÓWNOWARTOŚCI 500 USD W POZOSTAŁYCH SPRAWACH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU Z WYJĄTKIEM CZYNNOŚCI DLA PODJĘCIA KTÓRYCH KONIECZNA JEST UPRZEDNIA UCHWAŁA ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW
Usługi pilotażu morskiego w portach Szczecin-Świnoujście
Pilotaż pełnomorski na Morzu Bałtyckim
Transport ludzi i sprzętu na redę
Zgodność z przepisami regulującymi pilotaż
Kalkulator taryfowy dla klientów
Szczecin Pilot Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi pilotażu morskiego w strategicznych portach rejonu Szczecin-Świnoujście oraz na pełnym morzu Bałtyckim. Jako jedna z najstarszych profesji, pilotaż morski stanowi kluczowy element bezpieczeństwa żeglugi, a jego znaczenie wzrasta w związku z rosnącymi rozmiarami statków oraz związanymi z tym ryzykami ekonomicznymi i środowiskowymi. Firma dysponuje zespołem wysoko wykwalifikowanych pilotów, którzy dzięki doskonałej znajomości lokalnych warunków pomagają w bezpiecznym oraz efektywnym wprowadzaniu jednostek do portów. W ofercie znajduje się również pomoc w transportowaniu ludzi oraz lekkiego sprzętu na redę za pomocą specjalistycznych łodzi pilotowych. Szczecin Pilot Sp. z o.o. dba o przygotowanie oraz zgodność ze wszystkimi obowiązującymi przepisami regulującymi działalność pilotażu, co potwierdza ich transparentność oraz profesjonalizm w świadczonych usługach. Dodatkowo, użytkownicy mogą skorzystać z kalkulatora taryfowego, aby zapoznać się z cennikami oraz zasadami opłat za usługi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Szczecin-Pilot osiągnęła 39 833 825 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 778 389 zł. Pozostałe przychody to 55 435 zł.
Całkowite koszty wyniosły 39 467 822 zł.
Zysk netto wyniósł 310 567 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 219 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 833 825 zł w 2024 roku.
• 37 902 357 zł w 2023 roku.
• 38 348 543 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 310 567 zł w 2024 roku.
• 509 314 zł w 2023 roku.
• 1 266 160 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Szczecin-Pilot wynosi 382 tys. zł.
EBITDA Szczecin-Pilot wynosi 1,12 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
26 826 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 382 107 zł w
2024 roku.
• 811 436 zł w
2023 roku.
• 1 359 398 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
86 110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 120 282 zł w
2024 roku.
• 1 464 911 zł w
2023 roku.
• 1 966 216 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Szczecin-Pilot wynosi 36 770 271 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 105 667 zł a 99 584 561 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 168 289 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 770 271 zł w 2024 roku.
• 36 042 420 zł w 2023 roku.
• 38 762 359 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Szczecin-Pilot wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Szczecin-Pilot charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 012 353
zł.
Koszty operacyjne Szczecin-Pilot wyniosły 39 396 282
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
58 727 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 012 353 zł w 2024 roku
• 949 443 zł w 2023 roku
• 815 095 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Szczecin-Pilot wyniosła 16 126 652 zł.
a
ktywa trwałe to 6 898 622 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 228 030 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 126 652 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 962 828 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 163 824 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 014 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 126 652 zł w 2024 roku.
• 15 207 916 zł w 2023 roku.
• 15 785 468 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Szczecin-Pilot wyniosły 4 163 824 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 126 652 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 263 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 163 824 zł w 2024 roku
• 3 558 682 zł w 2023 roku
• 4 942 771 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2024 roku
• 23% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Szczecin-Pilot wykazała przychody na poziomie 39 833 825 zł.
Organizacja zarobiła 384 565 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 73 998 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 310 567 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4665 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 73 998 zł w 2024 roku
• 155 777 zł w 2023 roku
• 279 516 zł w 2022 roku