Obsługa klientów 24/7 dzięki własnemu parkowi maszynowemu
AD COLORS to dynamiczna firma, która od ponad 13 lat zajmuje się szeroko pojętą reklamą, koncentrując się na budowaniu silnych marek. Organizacja wyróżnia się własnym, nowoczesnym parkiem maszynowym, który jest dostępny przez całą dobę, co pozwala na szybkie realizowanie zamówień. Zespół AD COLORS łączy pasję do marketingu z profesjonalnym doradztwem oraz fachową obsługą, co przyciąga wielu zadowolonych klientów. Specjalizują się w zakresie druku cyfrowego oraz wielkoformatowego, dostosowując usługi do indywidualnych potrzeb klientów. Dodatkowo, organizacja oferuje kreatywne pomysły na reklamę, co znacząco wpływa na efektywność ich działań marketingowych. AD COLORS stawia na jakość, co znajduje odzwierciedlenie w pozytywnych opiniach dotychczasowych odbiorców, którzy podkreślają szybkość wykonania oraz estetykę oferowanych produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ad colors osiągnęła 555 008 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 554 965 zł. Pozostałe przychody to 43 zł.
Całkowite koszty wyniosły 544 403 zł.
Zysk netto wyniósł 10 562 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 555 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 555 008 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 562 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ad colors wynosi 13 tys. zł.
EBITDA Ad colors wynosi 13 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad colors wynosi 423 924 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 671 zł a 1 387 520 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 423 924 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 423 924 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad colors wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 206
zł.
Koszty operacyjne Ad colors wyniosły 542 131
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
28 206 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 206 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad colors wyniosła 36 166 zł.
a
ktywa obrotowe to 36 166 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 36 166 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 562 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 604 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 36 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 36 166 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad colors wyniosły 20 604 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 36 166 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 604 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad colors wykazała przychody na poziomie 555 008 zł.
Organizacja zarobiła 12 762 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2200 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 562 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2200 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2200 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku