SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Strategic Branding osiągnęła 933 859 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 933 159 zł. Pozostałe przychody to 700 zł.
Całkowite koszty wyniosły 661 963 zł.
Zysk netto wyniósł 271 196 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 466 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 933 859 zł w 2024 roku.
• 250 486 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 135 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 271 196 zł w 2024 roku.
• 44 464 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strategic Branding wynosi 1 947 851 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
240 495 zł a 3 796 744 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 973 926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 947 851 zł w 2024 roku.
• 381 943 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Strategic Branding wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Strategic Branding charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 30 853
zł.
Koszty operacyjne Strategic Branding wyniosły 633 146
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 427 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 30 853 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Strategic Branding wyniosła 733 149 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 748 zł.
a
ktywa obrotowe to 732 401 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 733 149 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 320 660 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 412 490 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 366 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 733 149 zł w 2024 roku.
• 271 542 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Strategic Branding wyniosły 412 490 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 733 149 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 206 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 412 490 zł w 2024 roku
• 222 079 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 82% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Strategic Branding wykazała przychody na poziomie 933 859 zł.
Organizacja zarobiła 299 213 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 017 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 271 196 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 009 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 017 zł w 2024 roku
• 4594 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku