Organizacja Gastropol ł. targowski osiągnęła 46 871 812 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 871 811 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 885 372 zł.
Zysk netto wyniósł 986 439 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 731 058 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 871 812 zł w 2022 roku.
• 14 140 754 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 486 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 986 439 zł w 2022 roku.
• 499 993 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastropol ł. targowski wynosi 36 987 465 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 793 834 zł a 117 179 531 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 506 318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 987 465 zł w 2022 roku.
• 12 481 147 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gastropol ł. targowski wyniosła 3 523 885 zł.
a
ktywa trwałe to 1 599 227 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 924 658 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 523 885 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 391 779 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 132 106 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 367 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 523 885 zł w 2022 roku.
• 3 156 710 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gastropol ł. targowski wyniosły 1 132 106 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 523 885 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -619 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 132 106 zł w 2022 roku
• 1 751 370 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 23.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gastropol ł. targowski wykazała przychody na poziomie 46 871 812 zł.
Organizacja zarobiła 1 234 987 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 248 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 986 439 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 180 285 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 248 548 zł w 2022 roku
• 68 263 zł w 2021 roku
Organizacja Gastropol ł. targowski wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki