BRANDCLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000947550
NIP
5342646848
REGON
521037221

Podsumowanie

aktywa
3,3 mln
przychód
8,3 mln
zysk
368 tys.
wartość firmy
8,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KOMORÓW
Adres
UL. GRANICKA, 10
Kod pocztowy
05-806
Rejestracja
2022-01-18
Rozpoczęcie działalności
2022-01-18
Kapitał zakładowy
1400000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU UPOWAŻNIONY JEST DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandclinic osiągnęła 8 273 700 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 273 700 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 905 819 zł.
Zysk netto wyniósł 367 882 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 273 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 273 700 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 367 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 367 882 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandclinic wynosi 8 313 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 325 911 zł a 20 684 251 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 313 238 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 313 238 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandclinic wyniosła 3 261 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 261 951 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 261 951 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 767 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 494 069 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 261 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 261 951 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandclinic wyniosły 1 494 069 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 261 951 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 494 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 494 069 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandclinic wykazała przychody na poziomie 8 273 700 zł.
Organizacja zarobiła 408 804 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 922 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 367 882 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 922 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brandclinic wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Spinek Beata posiada 9800 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Bystrzycka Małgorzata posiada 1400 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Ochmańska Barejko Krzysztofa posiada 1400 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Bukowska Anna posiada 1400 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 24.02.2022 jest Spinek Beata kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.01.2022 do 24.02.2022 była Spinek Beata kontrolująca 70% udziałów.