WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A) DO KWOTY 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, B) W ZAKRESIE POWYŻEJ KWOTY 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH), UPOWAŻNIENIE SĄ WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, C) W PRZYPADKU ZAWIERANIA UMÓW NAJMU, DZIERŻAWY ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ WEKSLOWYCH ALBO Z TYTUŁU UMOWY KREDYTU LUB UMOWY POŻYCZKI UPOWAŻNIENI SĄ WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE WE WSZELKICH SPRAWACH SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU.
Serwis silników wysokoprężnych Cummins, Caterpillar, Perkins, Volvo, MAN, Deutz i Liebherr
Remonty główne i bieżące silników oraz regeneracje hydrauliki siłowej
Mobilne usługi serwisowe dostępne na terenie całej Polski
Sprzedaż części zamiennych do silników i maszyn budowlanych
Obsługa klimatyzacji samochodowej, w tym napełnianie i dezynfekcja
DIESEL-KRAK-SERWIS GO to firma z siedzibą w Świątnikach Górnych koło Krakowa, która świadczy profesjonalne usługi serwisowe w zakresie napraw silników wysokoprężnych oraz maszyn budowlanych. Działa na rynku od 1997 roku, zdobywając uznanie w branży dzięki wysokiej jakości usług. Specjalizuje się w obsłudze i serwisowaniu silników renomowanych marek, takich jak Cummins, Caterpillar, Perkins, Volvo, MAN, Deutz i Liebherr. Firma posiada zaplecze techniczne zdolne do przeprowadzania remontów głównych oraz bieżących silników, a także regeneracji hydrauliki siłowej i układów paliwowych.
DIESEL-KRAK-SERWIS GO dysponuje wykwalifikowanym zespołem 10 mechaników, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach, co potwierdzają odpowiednie certyfikaty. Dzięki mobilnym jednostkom serwisowym, firma jest w stanie świadczyć usługi na terenie całej Polski. Umożliwia to wygodne i szybkie reagowanie na potrzeby klientów. Dodatkowymi usługami są sprzedaż części zamiennych oraz diagnostyka i serwis klimatyzacji samochodowej.
Współpraca z klientami obejmuje zarówno duże przedsiębiorstwa budowlane, jak i mniejsze firmy, co świadczy o elastyczności i zdolności do dostosowywania się do różnych potrzeb rynkowych. W ciągu swojej działalności, firma zyskała liczne zlecenia od znanych firm, co potwierdza jej wysoką pozycję na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Diesel-Krak-Serwis GO osiągnęła 3 132 108 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 120 844 zł. Pozostałe przychody to 11 264 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 004 256 zł.
Zysk netto wyniósł 116 588 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -66 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 132 108 zł w 2024 roku.
• 3 044 244 zł w 2023 roku.
• 3 228 918 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -210 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 116 588 zł w 2024 roku.
• 241 727 zł w 2023 roku.
• 546 470 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 131 tys. zł.
EBITDA Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 157 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
206 701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 131 470 zł w
2024 roku.
• 249 662 zł w
2023 roku.
• 566 132 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
204 405 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 157 109 zł w
2024 roku.
• 269 591 zł w
2023 roku.
• 578 608 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 2 890 034 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
335 610 zł a 7 830 269 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 909 187 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 890 034 zł w 2024 roku.
• 3 427 761 zł w 2023 roku.
• 4 837 185 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Diesel-Krak-Serwis GO charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Diesel-Krak-Serwis GO wynosi 78 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 20 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 125 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 20 tys. zł a 125 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
17 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 78 tys. zł w 2024 roku.
• 97 tys. zł w 2023 roku.
• 127 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 20 tys. zł w 2024 roku.
• 37 tys. zł w 2023 roku.
• 85 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 125 tys. zł w 2024 roku.
• 167 tys. zł w 2023 roku.
• 207 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 979 364
zł.
Koszty operacyjne Diesel-Krak-Serwis GO wyniosły 2 989 374
zł.
Wynagrodzenia stanowią 33%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
129 969 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 979 364 zł w 2024 roku
• 752 873 zł w 2023 roku
• 709 586 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
33% w 2024 roku
•
27% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Diesel-Krak-Serwis GO wyniosła 847 301 zł.
a
ktywa trwałe to 117 302 zł.
a
ktywa obrotowe to 729 999 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 847 301 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 447 480 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 399 822 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 847 301 zł w 2024 roku.
• 881 449 zł w 2023 roku.
• 1 110 066 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Diesel-Krak-Serwis GO wyniosły 399 822 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 847 301 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 399 822 zł w 2024 roku
• 306 308 zł w 2023 roku
• 445 140 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2024 roku
• 35% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Diesel-Krak-Serwis GO wykazała przychody na poziomie 3 132 108 zł.
Organizacja zarobiła 127 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 434 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 116 588 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 434 zł w 2024 roku
• 4740 zł w 2023 roku
• 6037 zł w 2022 roku
Organizacja Diesel-Krak-Serwis GO wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ćmak Elżbieta
posiada 3633 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Gawęda Jan
posiada 3633 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Ćmak Andrzej
posiada 3633 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Gawęda Lidia
posiada 3633 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ćmak Andrzej (25% udziałów)
• Ćmak Elżbieta (25% udziałów)
• Gawęda Lidia (25% udziałów)
• Gawęda Jan (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.01.2022 do 20.06.2022:
• Ćmak Andrzej (25% udziałów)
• Ćmak Elżbieta (25% udziałów)
• Gawęda Lidia (25% udziałów)
• Gawęda Jan (25% udziałów)