MEDIA CAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000919838
NIP
5252876970
REGON
389978945

Podsumowanie

aktywa
371 tys.
przychód
818 tys.
zysk
-98 tys.
wartość firmy
609 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHMIELNA, 2
Kod pocztowy
00-020
Rejestracja
2021-09-17
Rozpoczęcie działalności
2021-09-17
Kapitał zakładowy
12000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPOWAŻNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media camp osiągnęła 818 391 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 818 391 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 916 790 zł.
Strata netto wyniosła 98 400 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 818 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 818 391 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -98 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -98 400 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media camp wynosi 608 822 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 045 977 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 608 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 608 822 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media camp wyniosła 371 048 zł.
a
ktywa trwałe to 32 242 zł.
a
ktywa obrotowe to 338 806 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 371 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 84 305 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 286 744 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 371 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 371 048 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -117%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -116.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media camp wyniosły 286 744 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 371 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 286 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 286 744 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media camp wykazała przychody na poziomie 818 391 zł.
Organizacja zarobiła -83 338 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 062 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -98 400 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 062 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 062 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Media camp wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Janik Krzysztof posiada 120 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Guzik Szymon posiada 120 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Guzik Szymon (50% udziałów)
• Janik Krzysztof (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.09.2021 do 03.12.2021:
• Guzik Szymon (50% udziałów)
• Janik Krzysztof (50% udziałów)