STUDIO CREATIVA to agencja interaktywna oraz Software House z siedzibą w Gdańsku, która specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych, responsywnych stron internetowych oraz wydajnych sklepów online. Zespół tej agencji składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy z pasją podchodzą do każdego projektu, oferując nieszablonowe i przemyślane rozwiązania. Główne usługi oferowane przez STUDIO CREATIVA obejmują projektowanie stron internetowych, tworzenie sklepów online oraz identyfikację wizualną. Agencja kładzie duży nacisk na jakość wykonania oraz na to, aby końcowy efekt przerastał oczekiwania klienta. Przykłady ich dotychczasowych realizacji obejmują m.in. nowoczesne witryny dla hoteli oraz restauracji, a także sklepy internetowe dla różnych branż, które zostały zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych. Dodatkowo, STUDIO CREATIVA prowadzi bloga, na którym dzieli się wiedzą z zakresu projektowania stron oraz e-commerce, co podkreśla ich zaangażowanie w rozwój i edukację w tej dziedzinie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Studio creativa osiągnęła 245 093 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 318 798 zł. Pozostałe przychody to -73 704 zł.
Całkowite koszty wyniosły 380 317 zł.
Strata netto wyniosła 61 519 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 61 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 245 093 zł w 2024 roku.
• 636 442 zł w 2023 roku.
• 498 485 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -61 519 zł w 2024 roku.
• 58 462 zł w 2023 roku.
• 39 348 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Studio creativa wynosi -62 tys. zł.
EBITDA Studio creativa wynosi -62 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio creativa wynosi 211 071 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 612 733 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 52 768 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 211 071 zł w 2024 roku.
• 763 154 zł w 2023 roku.
• 539 799 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Studio creativa wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 261 975
zł.
Koszty operacyjne Studio creativa wyniosły 380 317
zł.
Wynagrodzenia stanowią 69%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
65 494 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 261 975 zł w 2024 roku
• 349 876 zł w 2023 roku
• 311 205 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
17.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
69% w 2024 roku
•
72% w 2023 roku
•
69% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio creativa wyniosła 76 567 zł.
a
ktywa obrotowe to 76 567 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 567 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 63 568 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 999 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 567 zł w 2024 roku.
• 186 906 zł w 2023 roku.
• 149 705 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -80%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -97%.
Marża operacyjna wyniosła -19%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio creativa wyniosły 12 999 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 567 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 999 zł w 2024 roku
• 46 892 zł w 2023 roku
• 82 929 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio creativa wykazała przychody na poziomie 245 093 zł.
Organizacja zarobiła 12 185 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 73 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -61 519 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 605% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 426 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 73 704 zł w 2024 roku
• 78 764 zł w 2023 roku
• 6533 zł w 2022 roku