LJ MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000869680
NIP
7952561287
REGON
387520389

Podsumowanie

aktywa
3,2 mln
przychód
16,3 mln
zysk
337 tys.
wartość firmy
13,1 mln
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
PRZEMYŚL
Adres
UL. GENERAŁA JAKUBA JASIŃSKIEGO, 32F
Kod pocztowy
37-700
Rejestracja
2020-11-17
Rozpoczęcie działalności
2020-11-17
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Lj multimedia osiągnęła 16 264 913 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 258 144 zł. Pozostałe przychody to 6768 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 920 658 zł.
Zysk netto wyniósł 337 487 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 132 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 264 913 zł w 2022 roku.
• 27 214 600 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 168 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 337 487 zł w 2022 roku.
• 614 458 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lj multimedia wynosi 13 057 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 863 959 zł a 40 662 281 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 528 590 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 057 180 zł w 2022 roku.
• 21 211 742 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Lj multimedia wyniosła 3 155 673 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 155 673 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 155 673 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 151 945 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 003 728 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 577 836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 155 673 zł w 2022 roku.
• 3 187 205 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Lj multimedia wyniosły 2 003 728 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 155 673 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 001 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 003 728 zł w 2022 roku
• 2 372 747 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Lj multimedia wykazała przychody na poziomie 16 264 913 zł.
Organizacja zarobiła 337 487 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 337 487 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 114 564 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Lj multimedia wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Janusz Łukasz posiada 1800 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Janusz Wiesław posiada 200 udziałów, które stanowią 10% firmy.

Podobne organizacje do LJ MULTIMEDIA