SMART KIDS MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000819338
NIP
5252809910
REGON
385107870

Podsumowanie

aktywa
140 tys.
przychód
66 tys.
zysk
-13 tys.
wartość firmy
44 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC INWALIDÓW, 10
Kod pocztowy
01-552
Rejestracja
2019-12-17
Rozpoczęcie działalności
2019-12-17
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart kids media osiągnęła 66 011 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 011 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 78 939 zł.
Strata netto wyniosła 12 928 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 22 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 66 011 zł w 2022 roku.
• 167 413 zł w 2021 roku.
• 167 484 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 928 zł w 2022 roku.
• -139 154 zł w 2021 roku.
• -92 671 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart kids media wynosi 44 007 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 165 026 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 669 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 007 zł w 2022 roku.
• 111 609 zł w 2021 roku.
• 117 152 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart kids media wyniosła 139 691 zł.
a
ktywa obrotowe to 139 691 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 691 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -144 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 284 444 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 691 zł w 2022 roku.
• 153 121 zł w 2021 roku.
• 213 973 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart kids media wyniosły 284 444 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 691 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 204%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 94 815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 284 444 zł w 2022 roku
• 284 947 zł w 2021 roku
• 206 644 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 204% w 2022 roku
• 186% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart kids media wykazała przychody na poziomie 66 011 zł.
Organizacja zarobiła -12 928 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 928 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Smart kids media wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Produkcja gier i zabawek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szynal Anna posiada 2000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.10.2023 jest Szynal Anna kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.12.2019 do 19.10.2023 była Szynal Anna kontrolująca 100% udziałów.