SUPER MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000768457
NIP
9512477112
REGON
382401480

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
9,2 mln
zysk
844 tys.
wartość firmy
10,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 27
Kod pocztowy
00-867
Rejestracja
2019-01-24
Rozpoczęcie działalności
2019-01-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Super marketing osiągnęła 9 170 110 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 170 110 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 325 665 zł.
Zysk netto wyniósł 844 444 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 292 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 170 110 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 3705 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 211 111 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 844 444 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 2234 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Super marketing wynosi 10 131 048 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 639 863 zł a 22 925 276 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 532 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 131 048 zł w 2022 roku.
• 6180 zł w 2021 roku.
• 17 585 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Super marketing wyniosła 1 360 386 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 360 386 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 360 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 853 151 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 507 234 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 340 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 360 386 zł w 2022 roku.
• 8240 zł w 2021 roku.
• 8240 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Super marketing wyniosły 507 234 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 360 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 126 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 507 234 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Super marketing wykazała przychody na poziomie 9 170 110 zł.
Organizacja zarobiła 927 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 518 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 844 444 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 20 880 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 518 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 221 zł w 2020 roku

Organizacja Super marketing wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Marczewski Tomasz posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Marczewska Iga posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 17.12.2021 jest Marczewski Tomasz kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.01.2019 do 17.12.2021:
• Marczewski Tomasz (50% udziałów)
• Król Michał (50% udziałów)

Podobne organizacje do SUPER MARKETING