ANTONIEWICZ LTP MARKETING SPÓŁKA JAWNA KRS
0000763056
NIP
7773345331
REGON
382068335

Podsumowanie

aktywa
4,6 mln
przychód
1,8 mln
zysk
506 tys.
wartość firmy
3,7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
MUROWANA GOŚLINA
Adres
UL. WOJSKA POLSKIEGO, 6
Kod pocztowy
62-095
Rejestracja
2018-12-18
Rozpoczęcie działalności
2018-12-18
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KAŻDEMU WSPÓLNIKOWI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Antoniewicz ltp marketing osiągnęła 1 838 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 838 635 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 333 068 zł.
Zysk netto wyniósł 505 566 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 459 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 838 635 zł w 2022 roku.
• 1 223 467 zł w 2021 roku.
• 1 246 230 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 126 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 505 566 zł w 2022 roku.
• -39 044 zł w 2021 roku.
• 305 707 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Antoniewicz ltp marketing wynosi 3 744 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 496 374 zł a 7 077 930 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 936 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 744 396 zł w 2022 roku.
• 932 844 zł w 2021 roku.
• 2 429 411 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Antoniewicz ltp marketing wyniosła 4 557 033 zł.
a
ktywa trwałe to 4 063 307 zł.
a
ktywa obrotowe to 493 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 557 033 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 661 832 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 895 201 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 139 258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 557 033 zł w 2022 roku.
• 4 370 051 zł w 2021 roku.
• 5 051 924 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Antoniewicz ltp marketing wyniosły 3 895 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 557 033 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 973 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 895 201 zł w 2022 roku
• 4 213 786 zł w 2021 roku
• 4 550 907 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała przychody na poziomie 1 838 635 zł.
Organizacja zarobiła 521 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 995 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 505 566 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3999 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 995 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki