Organizacja Antoniewicz ltp marketing osiągnęła 1 838 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 838 635 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 333 068 zł.
Zysk netto wyniósł 505 566 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 459 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 838 635 zł w 2022 roku.
• 1 223 467 zł w 2021 roku.
• 1 246 230 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 126 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 505 566 zł w 2022 roku.
• -39 044 zł w 2021 roku.
• 305 707 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Antoniewicz ltp marketing wynosi 3 744 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
496 374 zł a 7 077 930 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 936 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 744 396 zł w 2022 roku.
• 932 844 zł w 2021 roku.
• 2 429 411 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Antoniewicz ltp marketing wyniosła 4 557 033 zł.
a
ktywa trwałe to 4 063 307 zł.
a
ktywa obrotowe to 493 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 557 033 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 661 832 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 895 201 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 139 258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 557 033 zł w 2022 roku.
• 4 370 051 zł w 2021 roku.
• 5 051 924 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Antoniewicz ltp marketing wyniosły 3 895 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 557 033 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 973 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 895 201 zł w 2022 roku
• 4 213 786 zł w 2021 roku
• 4 550 907 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała przychody na poziomie 1 838 635 zł.
Organizacja zarobiła 521 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 995 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 505 566 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3999 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 995 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki