SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO : PRZYZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ NIE PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTY 300.000,00ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH)- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A PRZY ZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTĘ 300.000,00ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Agencja artystyczna music station osiągnęła 9 284 960 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 284 960 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 845 272 zł.
Zysk netto wyniósł 439 687 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 326 423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 284 960 zł w 2024 roku.
• 5 863 659 zł w 2023 roku.
• 4 138 130 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 439 687 zł w 2024 roku.
• 767 868 zł w 2023 roku.
• 1 179 319 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja artystyczna music station wynosi 592 tys. zł.
EBITDA Agencja artystyczna music station wynosi 705 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja artystyczna music station wynosi 10 369 945 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 421 222 zł a 23 212 400 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 481 421 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 369 945 zł w 2024 roku.
• 9 072 033 zł w 2023 roku.
• 8 991 584 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja artystyczna music station wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 186 488
zł.
Koszty operacyjne Agencja artystyczna music station wyniosły 8 693 455
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 641 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 186 488 zł w 2024 roku
• 175 793 zł w 2023 roku
• 104 158 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja artystyczna music station wyniosła 3 246 103 zł.
a
ktywa trwałe to 2 398 292 zł.
a
ktywa obrotowe to 847 812 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 246 103 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 228 296 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 807 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 463 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 246 103 zł w 2024 roku.
• 2 792 271 zł w 2023 roku.
• 2 023 251 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja artystyczna music station wyniosły 17 807 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 246 103 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 807 zł w 2024 roku
• 3663 zł w 2023 roku
• 2510 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja artystyczna music station wykazała przychody na poziomie 9 284 960 zł.
Organizacja zarobiła 590 951 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 151 264 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 439 687 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 21 609 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 151 264 zł w 2024 roku
• 80 257 zł w 2023 roku
• 119 308 zł w 2022 roku
Organizacja Agencja artystyczna music station wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.