SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO I OBOWIĄZEK PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI, NIE PRZEKRACZAJĄCYCH ZWYKŁEGO ZARZĄDU, CHYBA ŻE PROWADZENIE SPRAW DANEGO RODZAJU ZOSTAŁO ZASTRZEŻONE DO WYŁĄCZNEJ KOMPETENCJI JEDNEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, LUB ŻE INNY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI ZGŁOSI SPRZECIW. WÓWCZAS KONIECZNA JEST UCHWAŁA ZARZĄDU.
Organizacja Budownictwo Drogowe Plus osiągnęła 1 361 743 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 341 160 zł. Pozostałe przychody to 20 583 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 263 868 zł.
Zysk netto wyniósł 77 292 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 194 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 361 743 zł w 2024 roku.
• 3 848 005 zł w 2023 roku.
• 1 222 971 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 77 292 zł w 2024 roku.
• 716 642 zł w 2023 roku.
• 231 749 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Budownictwo Drogowe Plus wynosi 95 tys. zł.
EBITDA Budownictwo Drogowe Plus wynosi 104 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Budownictwo Drogowe Plus wynosi 1 878 100 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
661 104 zł a 3 525 888 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 268 300 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 878 100 zł w 2024 roku.
• 6 273 759 zł w 2023 roku.
• 2 046 683 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Budownictwo Drogowe Plus wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,123% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Budownictwo Drogowe Plus wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Budownictwo Drogowe Plus charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Budownictwo Drogowe Plus wynosi 76 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 14 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 176 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 14 tys. zł a 176 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 76 tys. zł w 2024 roku.
• 179 tys. zł w 2023 roku.
• 66 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 14 tys. zł w 2024 roku.
• 115 tys. zł w 2023 roku.
• 37 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 176 tys. zł w 2024 roku.
• 317 tys. zł w 2023 roku.
• 142 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 16 323
zł.
Koszty operacyjne Budownictwo Drogowe Plus wyniosły 1 246 605
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2332 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 16 323 zł w 2024 roku
• 19 023 zł w 2023 roku
• 17 542 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Budownictwo Drogowe Plus wyniosła 1 785 345 zł.
a
ktywa trwałe to 433 422 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 351 923 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 785 345 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 881 472 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 903 873 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 255 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 785 345 zł w 2024 roku.
• 1 867 226 zł w 2023 roku.
• 506 097 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Budownictwo Drogowe Plus wyniosły 903 873 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 785 345 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 129 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 903 873 zł w 2024 roku
• 744 755 zł w 2023 roku
• 100 268 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2024 roku
• 40% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Budownictwo Drogowe Plus wykazała przychody na poziomie 1 361 743 zł.
Organizacja zarobiła 85 079 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7787 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 77 292 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1112 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7787 zł w 2024 roku
• 73 842 zł w 2023 roku
• 25 480 zł w 2022 roku
Organizacja Budownictwo Drogowe Plus wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Groszek Piotr
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.