CLUB JU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000686704
NIP
1231360035
REGON
367795682

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
3,2 mln
zysk
156 tys.
wartość firmy
3,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WÓLKA KOSOWSKA
Adres
UL. NADRZECZNA, 7A
Kod pocztowy
05-552
Rejestracja
2017-07-17
Rozpoczęcie działalności
2017-07-17
Kapitał zakładowy
85000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Club ju fashion osiągnęła 3 163 391 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 025 542 zł. Pozostałe przychody to 137 849 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 869 542 zł.
Zysk netto wyniósł 156 001 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 586 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 163 391 zł w 2022 roku.
• 2 780 748 zł w 2021 roku.
• 2 046 015 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 50 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 156 001 zł w 2022 roku.
• 358 750 zł w 2021 roku.
• 208 458 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Club ju fashion wynosi 3 207 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 474 160 zł a 7 908 478 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 610 520 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 207 090 zł w 2022 roku.
• 3 645 992 zł w 2021 roku.
• 2 285 941 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Club ju fashion wyniosła 2 072 222 zł.
a
ktywa trwałe to 36 763 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 035 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 072 222 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 632 214 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 440 009 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 246 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 072 222 zł w 2022 roku.
• 1 338 521 zł w 2021 roku.
• 1 420 737 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -137 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Club ju fashion wyniosły 1 440 009 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 072 222 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 117 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 440 009 zł w 2022 roku
• 862 308 zł w 2021 roku
• 1 303 273 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Club ju fashion wykazała przychody na poziomie 3 163 391 zł.
Organizacja zarobiła 170 502 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 501 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 156 001 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2900 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 501 zł w 2022 roku
• 36 005 zł w 2021 roku
• 14 850 zł w 2020 roku

Organizacja Club ju fashion wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bayhan Kamil posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bayhan Irfan posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bayhan Irfan (50% udziałów)
• Bayhan Kamil (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.07.2017 do 03.01.2019:
• Bayhan Irfan (50% udziałów)
• Bayhan Kamil (50% udziałów)