BRAND X DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000683650
NIP
7252208287
REGON
367587713

Podsumowanie

aktywa
145 tys.
przychód
200 tys.
zysk
-4 tys.
wartość firmy
170 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. STEFANA JARACZA, 15
Kod pocztowy
90-261
Rejestracja
2017-06-20
Rozpoczęcie działalności
2017-06-20
Kapitał zakładowy
52000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand x design osiągnęła 199 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 199 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 203 737 zł.
Strata netto wyniosła 4082 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 32 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 199 655 zł w 2022 roku.
• 169 205 zł w 2021 roku.
• 129 237 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4082 zł w 2022 roku.
• 13 825 zł w 2021 roku.
• 7023 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand x design wynosi 169 746 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 499 138 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 169 746 zł w 2022 roku.
• 207 807 zł w 2021 roku.
• 144 550 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand x design wyniosła 145 053 zł.
a
ktywa obrotowe to 145 053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 145 053 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 48 856 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 96 197 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 145 053 zł w 2022 roku.
• 147 672 zł w 2021 roku.
• 99 624 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand x design wyniosły 96 197 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 145 053 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 959 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 96 197 zł w 2022 roku
• 94 734 zł w 2021 roku
• 59 224 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand x design wykazała przychody na poziomie 199 655 zł.
Organizacja zarobiła -3394 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 688 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4082 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 138 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 688 zł w 2022 roku
• 2485 zł w 2021 roku
• 1287 zł w 2020 roku

Organizacja Brand x design wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ławrynowicz Mirosław posiada 500 udziałów, które stanowią 96.2% firmy.