FMCG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000680787
NIP
5862318955
REGON
367425040

Podsumowanie

aktywa
466 tys.
przychód
415 tys.
zysk
12 tys.
wartość firmy
338 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
AL. ZWYCIĘSTWA, 241
Kod pocztowy
81-521
Rejestracja
2017-05-31
Rozpoczęcie działalności
2017-05-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU POWOŁANIA WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fmcg polska osiągnęła 414 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 414 552 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 402 312 zł.
Zysk netto wyniósł 12 240 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 414 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 414 552 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 12 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 240 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fmcg polska wynosi 338 258 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 12 930 zł a 1 036 379 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 338 258 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 338 258 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fmcg polska wyniosła 466 160 zł.
a
ktywa obrotowe to 466 160 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 466 160 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 240 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 448 920 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 466 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 466 160 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fmcg polska wyniosły 448 920 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 466 160 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 448 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 448 920 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fmcg polska wykazała przychody na poziomie 414 552 zł.
Organizacja zarobiła 13 451 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1211 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 240 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1211 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1211 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Fmcg polska wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dettlaff Agnieszka posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.04.2018 jest Dettlaff Agnieszka kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.05.2017 do 04.04.2018 był Lab Group kontrolując 100% udziałów.