CREATIVE BR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000676292
NIP
5242830506
REGON
367201240

Podsumowanie

aktywa
126 tys.
przychód
179 tys.
zysk
32 tys.
wartość firmy
336 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŚWIATOWIDA, 58B
Kod pocztowy
03-144
Rejestracja
2017-04-28
Rozpoczęcie działalności
2017-04-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
creative-br.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative br osiągnęła 179 088 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 178 574 zł. Pozostałe przychody to 515 zł.
Całkowite koszty wyniosły 146 827 zł.
Zysk netto wyniósł 31 747 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 26 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 179 088 zł w 2022 roku.
• 143 025 zł w 2021 roku.
• 134 954 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 747 zł w 2022 roku.
• -16 144 zł w 2021 roku.
• 27 079 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative br wynosi 335 771 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 89 391 zł a 476 753 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 335 771 zł w 2022 roku.
• 160 931 zł w 2021 roku.
• 275 972 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative br wyniosła 125 580 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 32 zł.
a
ktywa obrotowe to 125 548 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 125 580 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 119 188 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6392 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 125 580 zł w 2022 roku.
• 94 610 zł w 2021 roku.
• 106 717 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative br wyniosły 6392 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 125 580 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6392 zł w 2022 roku
• 7169 zł w 2021 roku
• 3132 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative br wykazała przychody na poziomie 179 088 zł.
Organizacja zarobiła 34 596 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2849 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 747 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2849 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2383 zł w 2020 roku

Organizacja Creative br wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Redner Małgorzata posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Redner Przemysław posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 04.10.2023 jest Redner Małgorzata kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.04.2017 do 04.10.2023 był Redner Przemysław kontrolując 91% udziałów.

Podobne organizacje do CREATIVE BR