GLARE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000665980
NIP
5223084781
REGON
366661382

Podsumowanie

aktywa
3,9 mln
przychód
4,9 mln
zysk
657 tys.
wartość firmy
6,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MUSZKIETERÓW, 15
Kod pocztowy
02-273
Rejestracja
2017-02-28
Rozpoczęcie działalności
2017-02-28
Kapitał zakładowy
500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
glarepoland@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Glare marketing osiągnęła 4 911 173 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 911 173 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 253 777 zł.
Zysk netto wyniósł 657 395 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 141 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 911 173 zł w 2021 roku.
• 2 281 075 zł w 2020 roku.
• 1 679 124 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 196 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 657 395 zł w 2021 roku.
• 245 561 zł w 2020 roku.
• 245 630 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Glare marketing wynosi 6 943 401 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 039 705 zł a 12 277 931 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 678 642 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 943 401 zł w 2021 roku.
• 3 061 903 zł w 2020 roku.
• 2 116 674 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Glare marketing wyniosła 3 888 015 zł.
a
ktywa trwałe to 1 523 743 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 364 272 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 888 015 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 386 274 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 501 741 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 748 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 888 015 zł w 2021 roku.
• 2 385 142 zł w 2020 roku.
• 1 510 673 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Glare marketing wyniosły 2 501 741 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 888 015 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 374 016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 501 741 zł w 2021 roku
• 1 639 889 zł w 2020 roku
• 1 491 024 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2021 roku
• 69% w 2020 roku
• 99% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Glare marketing wykazała przychody na poziomie 4 911 173 zł.
Organizacja zarobiła 720 605 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 63 210 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 657 395 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 803 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 63 210 zł w 2021 roku
• 23 321 zł w 2020 roku
• 20 909 zł w 2019 roku

Organizacja Glare marketing wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gülsar Bekir posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Günes Ibrahim posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Günes İbrahi̇m (50% udziałów)
• Gülsar Beki̇r (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.07.2020 do 19.04.2023:
• Günes İbrahi̇m (50% udziałów)
• Gülsar Beki̇r (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.02.2017 do 02.07.2020:
• Gülsar Bekir (50% udziałów)
• Günes Ibrahim (50% udziałów)