Linie inspirowane ekskluzywnymi markami i niszowymi perfumeriami
Oferowanie unikalnych zapachów w przystępnych cenach
Dostępność produktów w sklepach online i prestiżowych drogeriach
Sorvella Perfume to firma od 2017 roku obecna na rynku europejskim i azjatyckim, specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży różnorodnych zapachów, w tym perfum damskich, męskich oraz unisex. Jej oferta kierowana jest do klientów poszukujących wyjątkowych aromatów, które odzwierciedlają ich osobowość i styl życia. Sorvella wyróżnia się na tle konkurencji poprzez szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko perfumy, ale także akcesoria zapachowe do wnętrz, takie jak dyfuzory, spraye oraz świece. Marka wprowadza na rynek zapachy inspirowane renomowanymi markami oraz niszowymi perfumeriami, w tym unikalne linie Signature oraz Mountain, a także limitowaną edycję perfum Miss Polonia. Celem Sorvella jest zaspokojenie potrzeb klientów, zapewniając dostępność produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach. Dzięki temu firma stara się wypełnić lukę pomiędzy drogimi perfumami a niedostępnymi dla szerokiej grupy odbiorców produktami niskiej jakości. Sorvella Perfume to nie tylko marka, ale także filozofia, która traktuje perfumy jako sztukę, a nie tylko jako kosmetyk.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Glare Marketing osiągnęła 22 324 830 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 324 830 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 198 594 zł.
Zysk netto wyniósł 126 235 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 140 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 324 830 zł w 2024 roku.
• 17 363 876 zł w 2023 roku.
• 10 863 942 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 126 235 zł w 2024 roku.
• 393 599 zł w 2023 roku.
• 1 190 777 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Glare Marketing wynosi 575 tys. zł.
EBITDA Glare Marketing wynosi 598 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
100 037 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 574 984 zł w
2024 roku.
• 519 403 zł w
2023 roku.
• 1 660 178 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
102 505 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 597 752 zł w
2024 roku.
• 531 713 zł w
2023 roku.
• 1 672 236 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Glare Marketing wynosi 17 702 258 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 262 355 zł a 55 812 075 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 496 203 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 702 258 zł w 2024 roku.
• 15 369 733 zł w 2023 roku.
• 13 932 680 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Glare Marketing wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2024 roku.
• 0,51% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Glare Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 700 422
zł.
Koszty operacyjne Glare Marketing wyniosły 21 749 846
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
798 310 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 700 422 zł w 2024 roku
• 4 251 345 zł w 2023 roku
• 2 532 422 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
25% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Glare Marketing wyniosła 12 579 624 zł.
a
ktywa trwałe to 1 909 510 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 670 114 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 579 624 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 085 461 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 494 162 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 669 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 579 624 zł w 2024 roku.
• 9 990 863 zł w 2023 roku.
• 7 458 633 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Glare Marketing wyniosły 9 494 162 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 579 624 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 212 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 494 162 zł w 2024 roku
• 7 031 637 zł w 2023 roku
• 4 889 375 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2024 roku
• 70% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Glare Marketing wykazała przychody na poziomie 22 324 830 zł.
Organizacja zarobiła 218 973 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 92 738 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 126 235 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 42% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 248 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 92 738 zł w 2024 roku
• 110 196 zł w 2023 roku
• 410 264 zł w 2022 roku
Organizacja Glare Marketing wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Küçük Sükrü
posiada 3 udziały, które stanowią 34% firmy.
Günes Ibrahim
posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Gülsar Bekir
posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 11.04.2025 jest
Küçük Sükrü
kontrolujący 34% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.01.2025 do 11.04.2025
był Küçük Sükrü
kontrolując 34% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.04.2023 do 22.01.2025:
• Günes İbrahi̇m (50% udziałów)
• G***** B**** (50% udziałów)