SMART MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000629881
NIP
5213743271
REGON
365049348

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
1,2 mln
zysk
518 tys.
wartość firmy
3,9 mln

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart media osiągnęła 1 155 746 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 155 746 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 637 946 zł.
Zysk netto wyniósł 517 800 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 205 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 155 746 zł w 2022 roku.
• 938 299 zł w 2021 roku.
• 540 643 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 94 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 517 800 zł w 2022 roku.
• 423 278 zł w 2021 roku.
• 207 445 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media wynosi 3 928 079 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 086 382 zł a 7 249 198 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 729 192 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 928 079 zł w 2022 roku.
• 3 016 675 zł w 2021 roku.
• 1 600 340 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart media wyniosła 1 565 278 zł.
a
ktywa trwałe to 10 344 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 554 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 565 278 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 448 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 116 768 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 301 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 565 278 zł w 2022 roku.
• 1 033 331 zł w 2021 roku.
• 650 004 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 50%.
Marża netto wyniosła 45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart media wyniosły 116 768 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 565 278 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 116 768 zł w 2022 roku
• 102 621 zł w 2021 roku
• 103 164 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart media wykazała przychody na poziomie 1 155 746 zł.
Organizacja zarobiła 572 309 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 509 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 517 800 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8866 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 509 zł w 2022 roku
• 43 114 zł w 2021 roku
• 20 517 zł w 2020 roku

Organizacja Smart media wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ciosek Aldona posiada 89 udziałów, które stanowią 89% firmy.
Laurisz Mariusz posiada 11 udziałów, które stanowią 11% firmy.
Największym udziałowcem od 16.11.2020 jest Ciosek Aldona kontrolujący 89% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.07.2016 do 16.11.2020 był Laurisz Mariusz kontrolując 98% udziałów.