NAPRZÓD MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000619424
NIP
9452194929
REGON
364495324

Podsumowanie

aktywa
12,2 mln
przychód
61,6 mln
zysk
2,6 mln
wartość firmy
53,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. TRAKTOROWA, 126
Kod pocztowy
91-204
Rejestracja
2016-05-19
Rozpoczęcie działalności
2016-05-19
Kapitał zakładowy
8150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Naprzód marketing osiągnęła 61 613 840 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 285 563 zł. Pozostałe przychody to 328 277 zł.
Całkowite koszty wyniosły 58 685 928 zł.
Zysk netto wyniósł 2 599 635 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 322 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 613 840 zł w 2022 roku.
• 75 342 700 zł w 2021 roku.
• 8 671 614 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 524 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 599 635 zł w 2022 roku.
• 6 482 048 zł w 2021 roku.
• 853 599 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Naprzód marketing wynosi 53 484 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 009 654 zł a 154 034 599 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 696 641 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 484 088 zł w 2022 roku.
• 79 943 259 zł w 2021 roku.
• 9 832 787 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Naprzód marketing wyniosła 12 159 354 zł.
a
ktywa trwałe to 60 083 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 099 271 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 159 354 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 679 538 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 479 815 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 395 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 159 354 zł w 2022 roku.
• 15 594 820 zł w 2021 roku.
• 6 094 695 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 344.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Naprzód marketing wyniosły 9 479 815 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 159 354 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 806 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 479 815 zł w 2022 roku
• 10 546 020 zł w 2021 roku
• 5 244 940 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Naprzód marketing wykazała przychody na poziomie 61 613 840 zł.
Organizacja zarobiła 2 599 635 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 599 635 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1 821 977 zł w 2021 roku
• 64 769 zł w 2020 roku

Organizacja Naprzód marketing wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rekeep Polska posiada 163 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.03.2023 jest Rekeep Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.06.2021 do 28.03.2023 była Rekeep Polska kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 19.05.2016 do 15.06.2021 najwięcej udziałów posiadała Rekeep Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do NAPRZÓD MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000558463
2
0000692643
3
0000158846
4
0000302730
5
0000212690
6
0000430501
7
0000555981
8
0000742213
9
0000736746
10
0000804199
11
0000358459
12
0000544799
13
0000225104
14
0000299399
15
0000171397
16
0000128844
17
0000377047
18
0000141383
19
0000563832
20
0000020314
21
0000272165
22
0000339410
23
0000189335
24
0000226158
25
0000436654
26
0000009572
27
0000290022
28
0000057572
29
0000121618
30
0000510896