Naprzód Marketing to firma z siedzibą w Łodzi, należąca do Grupy Kapitałowej Rekeep Polska, która specjalizuje się w świadczeniu wsparcia dla klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Zespół Naprzód Marketing oferuje szeroką gamę usług związanych z Facility Management, co oznacza kompleksowe zarządzanie obiektami oraz świadczenie usług utrzymania czystości. Dodatkowo, w ofercie znajduje się także opieka zdrowotna, catering oraz transport medyczny. W ramach Grupy Kapitałowej, Naprzód Marketing korzysta z synergi z innymi spółkami, co pozwala na dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Firma ma na celu dostarczanie wysokiej jakości usług i rozwiązań, które przyczyniają się do podnoszenia standardów w obszarze zarządzania obiektami i usługami wsparcia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Naprzód Marketing osiągnęła 99 614 350 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 99 386 052 zł. Pozostałe przychody to 228 298 zł.
Całkowite koszty wyniosły 98 800 354 zł.
Zysk netto wyniósł 585 698 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 230 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 614 350 zł w 2024 roku.
• 75 421 664 zł w 2023 roku.
• 61 613 840 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 86 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 585 698 zł w 2024 roku.
• 4 861 548 zł w 2023 roku.
• 2 599 635 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Naprzód Marketing wynosi 2,16 mln zł.
EBITDA Naprzód Marketing wynosi 2,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
308 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 160 210 zł w
2024 roku.
• 5 565 120 zł w
2023 roku.
• 2 541 240 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
310 796 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 174 448 zł w
2024 roku.
• 5 575 768 zł w
2023 roku.
• 2 564 048 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Naprzód Marketing wynosi 69 294 509 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
542 151 zł a 249 035 875 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 899 089 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 294 509 zł w 2024 roku.
• 72 824 262 zł w 2023 roku.
• 53 484 088 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Naprzód Marketing wynosi 0,44%. To oznacza, że firma ma szansę 0,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,077% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,44% w 2024 roku.
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Naprzód Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Naprzód Marketing wyniosły 97 225 842
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Naprzód Marketing wyniosła 25 508 030 zł.
a
ktywa trwałe to 24 046 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 483 984 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 508 030 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 722 868 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 785 162 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 618 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 508 030 zł w 2024 roku.
• 25 357 544 zł w 2023 roku.
• 12 159 354 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 245.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Naprzód Marketing wyniosły 24 785 162 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 508 030 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 97%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 476 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 785 162 zł w 2024 roku
• 21 228 262 zł w 2023 roku
• 9 479 815 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 97% w 2024 roku
• 84% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Naprzód Marketing wykazała przychody na poziomie 99 614 350 zł.
Organizacja zarobiła 585 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 585 698 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku