Organizacja Naprzód marketing osiągnęła 61 613 840 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 285 563 zł. Pozostałe przychody to 328 277 zł.
Całkowite koszty wyniosły 58 685 928 zł.
Zysk netto wyniósł 2 599 635 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 322 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 613 840 zł w 2022 roku.
• 75 342 700 zł w 2021 roku.
• 8 671 614 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 524 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 599 635 zł w 2022 roku.
• 6 482 048 zł w 2021 roku.
• 853 599 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Naprzód marketing wynosi 53 484 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 009 654 zł a 154 034 599 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 696 641 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 484 088 zł w 2022 roku.
• 79 943 259 zł w 2021 roku.
• 9 832 787 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Naprzód marketing wyniosła 12 159 354 zł.
a
ktywa trwałe to 60 083 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 099 271 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 159 354 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 679 538 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 479 815 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 395 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 159 354 zł w 2022 roku.
• 15 594 820 zł w 2021 roku.
• 6 094 695 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 344.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Naprzód marketing wyniosły 9 479 815 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 159 354 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 806 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 479 815 zł w 2022 roku
• 10 546 020 zł w 2021 roku
• 5 244 940 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Naprzód marketing wykazała przychody na poziomie 61 613 840 zł.
Organizacja zarobiła 2 599 635 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 599 635 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1 821 977 zł w 2021 roku
• 64 769 zł w 2020 roku