SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Silesia Heavy Transport Services osiągnęła 5 329 813 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 183 133 zł. Pozostałe przychody to 146 680 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 181 049 zł.
Zysk netto wyniósł 1 002 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 767 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 329 813 zł w 2023 roku.
• 4 938 486 zł w 2022 roku.
• 3 318 161 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 162 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 002 084 zł w 2023 roku.
• 855 031 zł w 2022 roku.
• 156 950 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Silesia Heavy Transport Services wynosi 1,17 mln zł.
EBITDA Silesia Heavy Transport Services wynosi 1,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
189 277 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 173 079 zł w
2023 roku.
• 946 094 zł w
2022 roku.
• 202 125 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
189 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 173 636 zł w
2023 roku.
• 952 093 zł w
2022 roku.
• 206 401 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Silesia Heavy Transport Services wynosi 9 775 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 214 326 zł a 14 029 175 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 530 280 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 775 871 zł w 2023 roku.
• 8 175 213 zł w 2022 roku.
• 3 663 374 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Silesia Heavy Transport Services wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Silesia Heavy Transport Services wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Silesia Heavy Transport Services charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Silesia Heavy Transport Services wynosi 383 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 160 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 963 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 160 tys. zł a 963 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
62 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 383 tys. zł w 2023 roku.
• 277 tys. zł w 2022 roku.
• 138 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 160 tys. zł w 2023 roku.
• 142 tys. zł w 2022 roku.
• 30 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 963 tys. zł w 2023 roku.
• 613 tys. zł w 2022 roku.
• 314 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 240 343
zł.
Koszty operacyjne Silesia Heavy Transport Services wyniosły 4 010 055
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 486 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 240 343 zł w 2023 roku
• 197 519 zł w 2022 roku
• 162 200 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Silesia Heavy Transport Services wyniosła 3 611 207 zł.
a
ktywa trwałe to 200 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 411 207 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 611 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 952 435 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 658 772 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 583 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 611 207 zł w 2023 roku.
• 2 866 125 zł w 2022 roku.
• 1 791 876 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Silesia Heavy Transport Services wyniosły 658 772 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 611 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 658 772 zł w 2023 roku
• 915 774 zł w 2022 roku
• 693 921 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Silesia Heavy Transport Services wykazała przychody na poziomie 5 329 813 zł.
Organizacja zarobiła 1 099 679 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 97 595 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 002 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 97 595 zł w 2023 roku
• 85 619 zł w 2022 roku
• 38 615 zł w 2021 roku
Organizacja Silesia Heavy Transport Services wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.