Portal dla kobiet o tematyce psychologicznej i lifestyle'owej
Artykuły z zakresu zdrowia, urody i relacji międzyludzkich
Wspieranie samorozwoju i odkrywania wewnętrznej siły kobiet
Treści tworzone przez ekspertów, w tym psychologów
Ciekawe porady dotyczące rodzicielstwa oraz zdrowego stylu życia
BLUM MEDIA to wyjątkowy portal internetowy skupiający się na tematyce społeczno-psychologicznej oraz lifestyle'owej skierowany do kobiet. Oferuje szeroki wachlarz artykułów dotyczących psychologii, samorozwoju, rodzicielstwa, zdrowia, urody oraz relacji międzyludzkich. Misją tego portalu jest inspirowanie i wspieranie kobiet w odkrywaniu ich wewnętrznej siły oraz promowanie zdrowego stylu życia. Ciekawe treści są tworzone przez doświadczonych autorów oraz psychologów, którzy dostarczają wiedzy na temat radzenia sobie z trudnościami w życiu, a także pomagają w budowaniu pozytywnych relacji. Portal wyróżnia się na tle innych dzięki unikalnemu połączeniu teorii oraz praktycznych wskazówek, co czyni go wartościowym źródłem informacji dla wszystkich kobiet, niezależnie od etapu życia, na którym się znajdują.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blum Media osiągnęła 464 311 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 455 419 zł. Pozostałe przychody to 8892 zł.
Całkowite koszty wyniosły 501 333 zł.
Strata netto wyniosła 45 914 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 46 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 464 311 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2025 roku.
• 750 901 zł w 2024 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 914 zł w 2025 roku.
• -11 948 zł w 2025 roku.
• -134 558 zł w 2024 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blum Media wynosi 1 705 797 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 446 700 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 705 797 zł w 2025 roku.
• 1 430 692 zł w 2025 roku.
• 1 940 254 zł w 2024 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Blum Media wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,292% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2025 roku.
• 4,66% w 2025 roku.
• 2,92% w 2024 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blum Media wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2025 roku.
• 0,13% w 2025 roku.
• 0,06% w 2024 roku.
Wiarygodność firmy
Blum Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 10 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Blum Media wynosi 172 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 644 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 644 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
17 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 172 tys. zł w 2025 roku.
• 172 tys. zł w 2025 roku.
• 175 tys. zł w 2024 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 644 tys. zł w 2025 roku.
• 657 tys. zł w 2025 roku.
• 662 tys. zł w 2024 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 102 585
zł.
Koszty operacyjne Blum Media wyniosły 498 281
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 259 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 102 585 zł w 2025 roku
• 3617 zł w 2025 roku
• 413 413 zł w 2024 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2025 roku
•
30% w 2025 roku
•
48% w 2024 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blum Media wyniosła 2 009 377 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 22 577 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 986 800 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 009 377 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 861 675 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 147 702 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 200 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 009 377 zł w 2025 roku.
• 2 194 498 zł w 2025 roku.
• 2 104 684 zł w 2024 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blum Media wyniosły 147 702 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 009 377 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 147 702 zł w 2025 roku
• 286 908 zł w 2025 roku
• 185 147 zł w 2024 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2025 roku
• 13% w 2025 roku
• 9% w 2024 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blum Media wykazała przychody na poziomie 464 311 zł.
Organizacja zarobiła -45 914 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 914 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku