BRAND INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000545804
NIP
5272730979
REGON
360891738

Podsumowanie

aktywa
76 tys.
przychód
0
zysk
-24 tys.
wartość firmy
52 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MOKOTOWSKA, 7
Kod pocztowy
00-640
Rejestracja
2015-02-26
Rozpoczęcie działalności
2015-02-26
Kapitał zakładowy
180000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand investment osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 558 zł.
Strata netto wyniosła 23 558 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -6471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 79 800 zł w 2021 roku.
• 46 285 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 132 689 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -23 558 zł w 2022 roku.
• 55 299 zł w 2021 roku.
• -195 975 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand investment wynosi 51 653 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 275 483 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -242 034 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 51 653 zł w 2022 roku.
• 343 717 zł w 2021 roku.
• 58 704 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand investment wyniosła 75 738 zł.
a
ktywa obrotowe to 75 738 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 75 738 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 871 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6867 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -316 057 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 75 738 zł w 2022 roku.
• 116 352 zł w 2021 roku.
• 44 534 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand investment wyniosły 6867 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 75 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6867 zł w 2022 roku
• 23 923 zł w 2021 roku
• 7405 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand investment wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -23 558 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -23 558 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand investment wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zielonka Joanna posiada 900 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Morawski Michał posiada 450 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Morawski Jakub posiada 450 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 30.07.2021 jest Zielonka Joanna kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.08.2019 do 30.07.2021 była Via Moda kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 09.04.2015 do 21.08.2019 najwięcej udziałów posiadał Atlantic . Jego udziały w tym czasie wynosiły 97%.