SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, TJ. SPÓŁKA POD FIRMĄ: CREATIVA DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE DZIAŁAJĄCA ZGODNIE Z ZASADAMI REPREZENTACJI SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ OKREŚLONYMI PRZEPISAMI KODEKSU SPÓŁEK HANDLOWYCH ORAZ UMOWĄ SPÓŁKI. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW - TAK MAJĄTKOWYCH JAK I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W JEJ IMIENIU UMÓW, DOKUMENTÓW, A TAKŻE ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁACZNIE
Organizacja Creativa Design osiągnęła 2 645 596 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 645 596 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 853 060 zł.
Zysk netto wyniósł 792 536 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -142 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 645 596 zł w 2020 roku.
• 3 013 507 zł w 2019 roku.
• 4 429 250 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -214 481 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 792 536 zł w 2020 roku.
• 953 164 zł w 2019 roku.
• 2 625 750 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativa Design wynosi 793 tys. zł.
EBITDA Creativa Design wynosi 799 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
214 281 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 793 174 zł w
2020 roku.
• 949 292 zł w
2019 roku.
• 2 626 631 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
213 062 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 799 397 zł w
2020 roku.
• 956 740 zł w
2019 roku.
• 2 653 172 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativa Design wynosi 5 086 068 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
152 191 zł a 11 095 510 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 029 834 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 086 068 zł w 2020 roku.
• 6 155 728 zł w 2019 roku.
• 14 458 589 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Creativa Design wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2020 roku.
• 1,84% w 2019 roku.
• 1,84% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativa Design wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.
• 0,08% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Creativa Design charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Creativa Design wynosi 95 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 41 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 159 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 41 tys. zł a 159 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
23 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 95 tys. zł w 2020 roku.
• 131 tys. zł w 2019 roku.
• 326 tys. zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 41 tys. zł w 2020 roku.
• 89 tys. zł w 2019 roku.
• 133 tys. zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 159 tys. zł w 2020 roku.
• 191 tys. zł w 2019 roku.
• 525 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 860 653
zł.
Koszty operacyjne Creativa Design wyniosły 1 852 422
zł.
Wynagrodzenia stanowią 46%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 598 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 860 653 zł w 2020 roku
• 953 704 zł w 2019 roku
• 820 290 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
46% w 2020 roku
•
46% w 2019 roku
•
46% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativa Design wyniosła 631 870 zł.
a
ktywa trwałe to 3674 zł.
a
ktywa obrotowe to 628 196 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 631 870 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 202 922 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 428 949 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -69 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 631 870 zł w 2020 roku.
• 683 678 zł w 2019 roku.
• 1 673 704 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 125%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 391%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativa Design wyniosły 428 949 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 631 870 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 428 949 zł w 2020 roku
• 238 252 zł w 2019 roku
• 336 697 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku
• 20% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativa Design wykazała przychody na poziomie 2 645 596 zł.
Organizacja zarobiła 792 536 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 792 536 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Creativa Design wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki