SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Infrastruktura Kolejowa osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1243 zł.
Strata netto wyniosła 1242 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1242 zł w 2020 roku.
• -8000 zł w 2019 roku.
• -4000 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Infrastruktura Kolejowa wynosi -1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1586 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1242 zł w
2020 roku.
• -8000 zł w
2019 roku.
• -4000 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infrastruktura Kolejowa wynosi 1192 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6357 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1853 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1192 zł w 2020 roku.
• 1500 zł w 2019 roku.
• 3750 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Infrastruktura Kolejowa wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 11,39% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2020 roku.
• 2,54% w 2019 roku.
• 36,0% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infrastruktura Kolejowa wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,04% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Infrastruktura Kolejowa charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 3 poziomy w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Infrastruktura Kolejowa wynosi 0 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 1 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 tys. zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 tys. zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1 tys. zł w 2020 roku.
• 1 tys. zł w 2019 roku.
• 2 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Infrastruktura Kolejowa wyniosły 1243
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 4000 zł w 2019 roku
• 2000 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
16.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
50% w 2019 roku
•
50% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infrastruktura Kolejowa wyniosła 1589 zł.
a
ktywa obrotowe to 1589 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1589 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1589 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1589 zł w 2020 roku.
• 4000 zł w 2019 roku.
• 8000 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -78%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -78%.
Marża operacyjna wyniosła -2,070,733%.
Marża netto wyniosła -2,070,733%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -690244.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -690244.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1589 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 2000 zł w 2019 roku
• 3000 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 50% w 2019 roku
• 38% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infrastruktura Kolejowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1242 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1242 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Infrastruktura Kolejowa wykazała zysk netto większy niż 35% organizacji z branży "Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 35% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 9% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Grupa Lotos
posiada 848 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 04.03.2015 jest
Grupa Lotos
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.11.2014 do 04.03.2015
był Grupa Lotos
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 25.07.2014 do 14.11.2014 najwięcej udziałów posiadał Kancelaria Prawna Domański I Wspólnicy . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.