PROMOCJA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000515620
NIP
9532644375
REGON
341594490

Podsumowanie

aktywa
175 tys.
przychód
221 tys.
zysk
74 tys.
wartość firmy
469 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
PIĘKNA, 13
Kod pocztowy
85-303
Rejestracja
2014-07-03
Rozpoczęcie działalności
2014-07-03
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. ZA KOMPLEMENTARIUSZA LUCYNA MARIA NALASKOWSKA - PREZES ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA PROMOCJA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - REPREZENTACJA SAMOISTNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promocja polska osiągnęła 221 052 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 95 370 zł. Pozostałe przychody to 125 682 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 116 zł.
Zysk netto wyniósł 74 255 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -53 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 052 zł w 2019 roku.
• 192 620 zł w 2018 roku.
• 327 380 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 89 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 74 255 zł w 2019 roku.
• 63 197 zł w 2018 roku.
• -105 367 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promocja polska wynosi 468 600 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 24 214 zł a 1 039 565 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 125 173 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 468 600 zł w 2019 roku.
• 381 203 zł w 2018 roku.
• 218 254 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promocja polska wyniosła 175 459 zł.
a
ktywa obrotowe to 175 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 175 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 32 285 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 143 174 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 175 459 zł w 2019 roku.
• 159 185 zł w 2018 roku.
• 156 565 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 230%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 64.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promocja polska wyniosły 143 174 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 175 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -59 279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 143 174 zł w 2019 roku
• 201 155 zł w 2018 roku
• 261 732 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 42.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2019 roku
• 126% w 2018 roku
• 167% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promocja polska wykazała przychody na poziomie 221 052 zł.
Organizacja zarobiła 74 255 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 74 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Promocja polska wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pozostała działalność wydawnicza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki