Organizacja Internet-marketing and consulting osiągnęła 1 431 838 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 388 155 zł. Pozostałe przychody to 43 683 zł.
Całkowite koszty wyniosły 361 271 zł.
Zysk netto wyniósł 1 026 884 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 196 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 431 838 zł w 2024 roku.
• 249 439 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 142 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 026 884 zł w 2024 roku.
• 131 103 zł w 2023 roku.
• -11 105 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Internet-marketing and consulting wynosi 1,12 mln zł.
EBITDA Internet-marketing and consulting wynosi 1,12 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
156 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 123 834 zł w
2024 roku.
• 147 447 zł w
2023 roku.
• -11 105 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
156 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 123 834 zł w
2024 roku.
• 147 447 zł w
2023 roku.
• -11 105 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Internet-marketing and consulting wynosi 6 041 562 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
979 468 zł a 14 376 376 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 830 383 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 041 562 zł w 2024 roku.
• 938 897 zł w 2023 roku.
• 89 688 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Internet-marketing and consulting wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 036
zł.
Koszty operacyjne Internet-marketing and consulting wyniosły 264 321
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8577 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 036 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Internet-marketing and consulting wyniosła 1 360 195 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 360 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 360 195 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 305 957 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 54 238 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 360 195 zł w 2024 roku.
• 363 383 zł w 2023 roku.
• 127 276 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 81%.
Marża netto wyniosła 72%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Internet-marketing and consulting wyniosły 54 238 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 360 195 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 54 238 zł w 2024 roku
• 32 458 zł w 2023 roku
• 7692 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 9% w 2023 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Internet-marketing and consulting wykazała przychody na poziomie 1 431 838 zł.
Organizacja zarobiła 1 128 077 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 101 193 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 026 884 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 774 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 101 193 zł w 2024 roku
• 13 365 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Internet-marketing and consulting wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.