Organizacja Internet-Marketing AND Consulting osiągnęła 1 431 838 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 388 155 zł. Pozostałe przychody to 43 683 zł.
Całkowite koszty wyniosły 361 271 zł.
Zysk netto wyniósł 1 026 884 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 196 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 431 838 zł w 2024 roku.
• 249 439 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 142 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 026 884 zł w 2024 roku.
• 131 103 zł w 2023 roku.
• -11 105 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Internet-Marketing AND Consulting wynosi 1,12 mln zł.
EBITDA Internet-Marketing AND Consulting wynosi 1,12 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
156 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 123 834 zł w
2024 roku.
• 147 447 zł w
2023 roku.
• -11 105 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
156 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 123 834 zł w
2024 roku.
• 147 447 zł w
2023 roku.
• -11 105 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Internet-Marketing AND Consulting wynosi 6 041 562 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
979 468 zł a 14 376 376 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 830 383 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 041 562 zł w 2024 roku.
• 938 897 zł w 2023 roku.
• 89 688 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Internet-Marketing AND Consulting wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Internet-Marketing AND Consulting wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Internet-Marketing AND Consulting charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Internet-Marketing AND Consulting wynosi 198 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 43 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 457 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 43 tys. zł a 457 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
27 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 198 tys. zł w 2024 roku.
• 41 tys. zł w 2023 roku.
• 10 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 43 tys. zł w 2024 roku.
• 7 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 457 tys. zł w 2024 roku.
• 116 tys. zł w 2023 roku.
• 42 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 60 036
zł.
Koszty operacyjne Internet-Marketing AND Consulting wyniosły 264 321
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8577 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 60 036 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Internet-Marketing AND Consulting wyniosła 1 360 195 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 360 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 360 195 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 305 957 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 54 238 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 360 195 zł w 2024 roku.
• 363 383 zł w 2023 roku.
• 127 276 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 81%.
Marża netto wyniosła 72%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Internet-Marketing AND Consulting wyniosły 54 238 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 360 195 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 54 238 zł w 2024 roku
• 32 458 zł w 2023 roku
• 7692 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 9% w 2023 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Internet-Marketing AND Consulting wykazała przychody na poziomie 1 431 838 zł.
Organizacja zarobiła 1 128 077 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 101 193 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 026 884 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 774 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 101 193 zł w 2024 roku
• 13 365 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Internet-Marketing AND Consulting wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.