Organizacja Sales and marketing global (poland) osiągnęła 2 698 195 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 661 078 zł. Pozostałe przychody to 37 116 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 762 409 zł.
Strata netto wyniosła 101 331 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -40 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 698 195 zł w 2022 roku.
• 3 319 438 zł w 2021 roku.
• 4 778 705 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -101 331 zł w 2022 roku.
• -176 677 zł w 2021 roku.
• 362 132 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales and marketing global (poland) wynosi 2 784 951 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 745 487 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 784 951 zł w 2022 roku.
• 3 275 111 zł w 2021 roku.
• 5 964 790 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales and marketing global (poland) wyniosła 1 787 911 zł.
a
ktywa trwałe to 11 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 776 810 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 787 911 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 314 872 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 473 038 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 787 911 zł w 2022 roku.
• 1 845 176 zł w 2021 roku.
• 2 657 024 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales and marketing global (poland) wyniosły 473 038 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 787 911 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 473 038 zł w 2022 roku
• 428 972 zł w 2021 roku
• 883 078 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales and marketing global (poland) wykazała przychody na poziomie 2 698 195 zł.
Organizacja zarobiła -101 331 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -101 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 22 065 zł w 2020 roku