SALES AND MARKETING GLOBAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000472804
NIP
5252561870
REGON
146826511

Podsumowanie

aktywa
1,8 mln
przychód
2,7 mln
zysk
-101 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, 181 B
Kod pocztowy
02-222
Rejestracja
2013-08-12
Rozpoczęcie działalności
2013-08-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sales and marketing global (poland) osiągnęła 2 698 195 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 661 078 zł. Pozostałe przychody to 37 116 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 762 409 zł.
Strata netto wyniosła 101 331 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -40 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 698 195 zł w 2022 roku.
• 3 319 438 zł w 2021 roku.
• 4 778 705 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -32 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -101 331 zł w 2022 roku.
• -176 677 zł w 2021 roku.
• 362 132 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales and marketing global (poland) wynosi 2 784 951 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 6 745 487 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 784 951 zł w 2022 roku.
• 3 275 111 zł w 2021 roku.
• 5 964 790 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sales and marketing global (poland) wyniosła 1 787 911 zł.
a
ktywa trwałe to 11 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 776 810 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 787 911 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 314 872 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 473 038 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 787 911 zł w 2022 roku.
• 1 845 176 zł w 2021 roku.
• 2 657 024 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sales and marketing global (poland) wyniosły 473 038 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 787 911 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 473 038 zł w 2022 roku
• 428 972 zł w 2021 roku
• 883 078 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sales and marketing global (poland) wykazała przychody na poziomie 2 698 195 zł.
Organizacja zarobiła -101 331 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -101 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 22 065 zł w 2020 roku

Organizacja Sales and marketing global (poland) wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sales & Marketing Global Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.06.2015 jest Sales & Marketing Global Limited kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.02.2014 do 30.06.2015 był Sales & Marketing Global Limited kontrolując 60% udziałów.
W okresie od 20.01.2014 do 26.02.2014 najwięcej udziałów posiadał Sales & Marketing Global Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.