SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KAŻDEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I ROZPORZĄDZANIA PRAWEM O WARTOŚCI POWYŻEJ 15000,00 ZŁ SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Transportowe Gawor osiągnęła 2 285 571 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 285 570 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 432 468 zł.
Strata netto wyniosła 146 898 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 253 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 285 571 zł w 2024 roku.
• 3 503 425 zł w 2023 roku.
• 3 133 891 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -146 898 zł w 2024 roku.
• 289 850 zł w 2023 roku.
• 2322 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transportowe Gawor wynosi -140 tys. zł.
EBITDA Transportowe Gawor wynosi -120 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
20 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -140 499 zł w
2024 roku.
• 284 442 zł w
2023 roku.
• 13 565 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
18 620 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -120 399 zł w
2024 roku.
• 297 029 zł w
2023 roku.
• 29 546 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transportowe Gawor wynosi 1 781 770 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 713 927 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 190 119 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 781 770 zł w 2024 roku.
• 3 863 247 zł w 2023 roku.
• 2 249 391 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transportowe Gawor wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,23% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transportowe Gawor charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 771 764
zł.
Koszty operacyjne Transportowe Gawor wyniosły 2 426 069
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
82 359 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 771 764 zł w 2024 roku
• 984 534 zł w 2023 roku
• 859 960 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transportowe Gawor wyniosła 551 007 zł.
a
ktywa trwałe to 48 153 zł.
a
ktywa obrotowe to 502 855 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 551 007 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 344 075 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 206 932 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 551 007 zł w 2024 roku.
• 999 448 zł w 2023 roku.
• 668 844 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -43%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transportowe Gawor wyniosły 206 932 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 551 007 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 206 932 zł w 2024 roku
• 508 475 zł w 2023 roku
• 467 721 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 51% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transportowe Gawor wykazała przychody na poziomie 2 285 571 zł.
Organizacja zarobiła -146 898 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -146 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku