BROG MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W LIKWIDACJI KRS
0000381711
NIP
5342467703
REGON
142868406

Podsumowanie

aktywa
156 tys.
przychód
112 tys.
zysk
102 tys.
wartość firmy
562 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OKOPOWA, 47
Kod pocztowy
01-059
Rejestracja
2011-03-23
Rozpoczęcie działalności
2011-03-23
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK ODPOWIADAJĄCY BEZ OGRANICZEŃ ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI MA PRAWO DO JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brog marketing osiągnęła 112 200 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 112 200 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 099 zł.
Zysk netto wyniósł 102 101 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -16 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 112 200 zł w 2022 roku.
• 112 002 zł w 2021 roku.
• 122 357 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 101 zł w 2022 roku.
• 13 735 zł w 2021 roku.
• 60 100 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brog marketing wynosi 562 028 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 78 825 zł a 1 429 408 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 028 zł w 2022 roku.
• 142 157 zł w 2021 roku.
• 369 298 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brog marketing wyniosła 156 344 zł.
a
ktywa obrotowe to 156 344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 156 344 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 105 101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 51 244 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -66 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 156 344 zł w 2022 roku.
• 130 693 zł w 2021 roku.
• 209 465 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 91%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brog marketing wyniosły 51 244 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 156 344 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -72 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 51 244 zł w 2022 roku
• 113 959 zł w 2021 roku
• 146 365 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brog marketing wykazała przychody na poziomie 112 200 zł.
Organizacja zarobiła 102 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 101 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1470 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brog marketing wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki