BROG MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W LIKWIDACJIKRS
0000381711NIP
5342467703REGON
142868406
Podsumowanie
aktywa
156 tys.
przychód
112 tys.
zysk
102 tys.
wartość firmy
562 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OKOPOWA, 47
Kod pocztowy
01-059
Rejestracja
2011-03-23
Rozpoczęcie działalności
2011-03-23
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK ODPOWIADAJĄCY BEZ OGRANICZEŃ ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI MA PRAWO DO JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Brog marketing osiągnęła 112 200 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 112 200 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 099 zł.
Zysk netto wyniósł 102 101 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -16 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 112 200 zł w 2022 roku.
• 112 002 zł w 2021 roku.
• 122 357 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 101 zł w 2022 roku.
• 13 735 zł w 2021 roku.
• 60 100 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brog marketing wynosi 562 028 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
78 825 zł a 1 429 408 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 028 zł w 2022 roku.
• 142 157 zł w 2021 roku.
• 369 298 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brog marketing wyniosła 156 344 zł.
a
ktywa obrotowe to 156 344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 156 344 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 105 101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 51 244 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -66 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 156 344 zł w 2022 roku.
• 130 693 zł w 2021 roku.
• 209 465 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 91%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brog marketing wyniosły 51 244 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 156 344 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -72 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 51 244 zł w 2022 roku
• 113 959 zł w 2021 roku
• 146 365 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brog marketing wykazała przychody na poziomie 112 200 zł.
Organizacja zarobiła 102 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 101 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1470 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku