INTERNATIONAL MEDIA DISTRIBUTION (IMD) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000368785
NIP
5252491632
REGON
142641750

Podsumowanie

aktywa
177 tys.
przychód
2
zysk
-80 tys.
wartość firmy
1
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
RONDO IGNACEGO DASZYŃSKIEGO, 2B
Kod pocztowy
00-843
Rejestracja
2010-10-25
Rozpoczęcie działalności
2010-10-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEDNOOSOBOWO.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja International media distribution (imd) osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 484 zł.
Strata netto wyniosła 80 482 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2022 roku.
• 1 zł w 2021 roku.
• 2 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -80 482 zł w 2022 roku.
• -72 589 zł w 2021 roku.
• -70 363 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji International media distribution (imd) wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -524 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2022 roku.
• 1 zł w 2021 roku.
• 1 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów International media distribution (imd) wyniosła 176 861 zł.
a
ktywa trwałe to 4558 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 303 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 176 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -744 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 921 445 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 176 861 zł w 2022 roku.
• 158 349 zł w 2021 roku.
• 141 656 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła -3,925,934%.
Marża netto wyniosła -3,925,934%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -784886.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -784886.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania International media distribution (imd) wyniosły 921 445 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 176 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 521%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 921 445 zł w 2022 roku
• 822 452 zł w 2021 roku
• 733 170 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 521% w 2022 roku
• 519% w 2021 roku
• 518% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja International media distribution (imd) wykazała przychody na poziomie 2 zł.
Organizacja zarobiła -80 482 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -80 482 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja International media distribution (imd) wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 5% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 5% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00000004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Arab Media Corporation posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.06.2011 jest Arab Media Corporation kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.10.2010 do 03.06.2011 był Tmf Poland kontrolując 100% udziałów.