WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST ŁĄCZNIE TRZECH CZŁONKÓW ZARZĄDU.W PRZYPADKU POWOŁANIA PREZESA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU I DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Cyfryzacja i nowoczesne rozwiązania w edukacji motoryzacyjnej
E-Kierowca to firma, która od lat jest uznawana za wiodącego dostawcę szkoleń dla kandydatów na kierowców oraz kierowców zawodowych w Polsce. Organizacja ta wyróżnia się w branży dzięki szerokiemu wachlarzowi kursów, w tym kursów instruktora nauki jazdy, kwalifikacji wstępnej oraz szkoleń okresowych. Szczególnym wyróżnikiem E-Kierowca jest adeptowanie nowych technologii i innowacji, co czyni ich oferta dostępną online, co znacząco podnosi komfort i dostępność szkoleń. E-Kierowca z sukcesem wprowadza branżę szkoleń w erę cyfryzacji, co sprawia, że ich podejście jest na czasie oraz dostosowane do współczesnych potrzeb rynku motoryzacyjnego. Dzięki systemowi współpracy z ośrodkami szkolenia oraz testami kwalifikacyjnymi dostępnymi online, organizacja stawia na wygodę i efektywność nauki. Swoją reputację buduje przez lata praktyki i dostarczania stabilnych i efektywnych rozwiązań w zakresie edukacji dla kierowców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja e-Kierowca osiągnęła 454 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 000 zł. Pozostałe przychody to 22 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 359 577 zł.
Zysk netto wyniósł 72 423 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -58 677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 454 000 zł w 2024 roku.
• 450 752 zł w 2023 roku.
• 455 983 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 423 zł w 2024 roku.
• 45 539 zł w 2023 roku.
• 69 473 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT e-Kierowca wynosi 55 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 55 410 zł w
2024 roku.
• 29 512 zł w
2023 roku.
• 52 840 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji e-Kierowca wynosi 732 231 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
139 872 zł a 1 135 001 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -51 915 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 732 231 zł w 2024 roku.
• 669 462 zł w 2023 roku.
• 835 781 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji e-Kierowca wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
e-Kierowca charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 324 000
zł.
Koszty operacyjne e-Kierowca wyniosły 376 590
zł.
Wynagrodzenia stanowią 86%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-41 041 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 324 000 zł w 2024 roku
• 324 000 zł w 2023 roku
• 324 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
86% w 2024 roku
•
80% w 2023 roku
•
85% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów e-Kierowca wyniosła 229 017 zł.
a
ktywa trwałe to 19 568 zł.
a
ktywa obrotowe to 209 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 229 017 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 186 496 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 521 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -35 841 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 229 017 zł w 2024 roku.
• 292 654 zł w 2023 roku.
• 383 866 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania e-Kierowca wyniosły 42 521 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 229 017 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 521 zł w 2024 roku
• 43 581 zł w 2023 roku
• 45 332 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja e-Kierowca wykazała przychody na poziomie 454 000 zł.
Organizacja zarobiła 77 410 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4987 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 423 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1152 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4987 zł w 2024 roku
• 2724 zł w 2023 roku
• 7347 zł w 2022 roku
Organizacja e-Kierowca wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Matuszak Rafał
posiada 22 udziałów,
które stanowią 22.0% firmy.
Matuszak Maciej
posiada 22 udziałów,
które stanowią 22.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ledzion Krzysztof (22% udziałów)
• Matuszak Rafał (22% udziałów)
• Matuszak Maciej (22% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.06.2012 do 13.03.2019:
• Ledzion Krzysztof (22% udziałów)
• Giżycki Krzysztof (22% udziałów)
• Matuszak Rafał (22% udziałów)
• Matuszak Maciej (22% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.09.2008 do 08.06.2012:
• Ledzion Krzysztof (22% udziałów)
• Giżycki Krzysztof (22% udziałów)
• Matuszak Rafał (22% udziałów)
• Matuszak Maciej (22% udziałów)