OŚRODEK BADAWCZY EKONOMIKI TRANSPORTU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000288470
NIP
5251000454
REGON
010885120

Podsumowanie

aktywa
478 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
76 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
HOŻA, 86
Kod pocztowy
00-682
Rejestracja
2007-10-02
Rozpoczęcie działalności
1995-02-07
Kapitał zakładowy
162150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ośrodek badawczy ekonomiki transportu osiągnęła 1 593 264 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 581 687 zł. Pozostałe przychody to 11 577 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 505 218 zł.
Zysk netto wyniósł 76 469 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -43 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 593 264 zł w 2022 roku.
• 1 323 692 zł w 2021 roku.
• 1 129 936 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 12 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 76 469 zł w 2022 roku.
• -119 647 zł w 2021 roku.
• -259 744 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ośrodek badawczy ekonomiki transportu wynosi 1 368 053 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 983 159 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -48 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 368 053 zł w 2022 roku.
• 882 461 zł w 2021 roku.
• 806 363 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ośrodek badawczy ekonomiki transportu wyniosła 477 596 zł.
a
ktywa trwałe to 30 182 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 414 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 477 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -39 880 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 517 476 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -47 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 477 596 zł w 2022 roku.
• 265 333 zł w 2021 roku.
• 412 017 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -192%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -39.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ośrodek badawczy ekonomiki transportu wyniosły 517 476 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 477 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 517 476 zł w 2022 roku
• 381 682 zł w 2021 roku
• 341 255 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 144% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ośrodek badawczy ekonomiki transportu wykazała przychody na poziomie 1 593 264 zł.
Organizacja zarobiła 76 469 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 76 469 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2584 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ośrodek badawczy ekonomiki transportu wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Skarb Państwa Reprezentowany Przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.a. Z Siedzibą W Warszawie posiada 3243 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.03.2024 jest Skarb Państwa Reprezentowany Przez Agencję Rozwoju Przemysłu S.a. Z Siedzibą W Warszawie kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.10.2007 do 01.03.2024 była Skarb Państwa Reprezentowany Przez Ministra Skarbu Państwa kontrolująca 100% udziałów.

Podobne organizacje do OŚRODEK BADAWCZY EKONOMIKI TRANSPORTU