2T VISION PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000265992
NIP
7772923116
REGON
300359921

Podsumowanie

aktywa
182 tys.
przychód
993 tys.
zysk
-164 tys.
wartość firmy
662 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 27
Kod pocztowy
00-867
Rejestracja
2006-10-26
Rozpoczęcie działalności
2006-08-01
Kapitał zakładowy
120000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI, SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja 2t vision promotion osiągnęła 993 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 993 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 157 132 zł.
Strata netto wyniosła 164 041 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -60 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 993 090 zł w 2022 roku.
• 860 160 zł w 2021 roku.
• 708 767 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -51 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -164 041 zł w 2022 roku.
• -119 422 zł w 2021 roku.
• -10 375 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 2t vision promotion wynosi 662 060 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 482 726 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -154 623 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 662 060 zł w 2022 roku.
• 633 180 zł w 2021 roku.
• 628 847 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów 2t vision promotion wyniosła 181 586 zł.
a
ktywa trwałe to 9511 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 074 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 181 586 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -84 389 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 265 974 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -120 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 181 586 zł w 2022 roku.
• 347 024 zł w 2021 roku.
• 590 991 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -90%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 194%.
Marża operacyjna wyniosła -16%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania 2t vision promotion wyniosły 265 974 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 181 586 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 146%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 265 974 zł w 2022 roku
• 267 371 zł w 2021 roku
• 382 544 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 146% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 65% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja 2t vision promotion wykazała przychody na poziomie 993 090 zł.
Organizacja zarobiła -164 041 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -164 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4168 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1343 zł w 2020 roku

Organizacja 2t vision promotion wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Urbański Łukasz posiada 115 udziałów, które stanowią 47.9% firmy.
Urbańska Lena posiada 113 udziałów, które stanowią 47.1% firmy.
Największym udziałowcem od 07.01.2010 jest Urbański Łukasz kontrolujący 48% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.02.2008 do 07.01.2010 był Urbański Łukasz kontrolując 48% udziałów.
W okresie od 26.10.2006 do 22.02.2008 najwięcej udziałów posiadała Trykacz Małgorzata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 95%.