SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Produkcja naturalnych barwników spożywczych z owoców i warzyw.
Wysoka jakość i transparentność łańcucha dostaw.
Wsparcie technologiczne dla klientów w rozwijaniu produktów.
Rozwiązania zgodne z trendami diety roślinnej i czystego etykietowania.
Projekty na rzecz różnorodności biologicznej i redukcji emisji.
GNT Polska Customer Service to firma zajmująca się dostarczaniem naturalnych barwników spożywczych pod marką EXBERRY®. Przy użyciu starannego procesu produkcji, organizacja przekształca intensywnie kolorowe owoce, warzywa oraz jadalne rośliny w wysokowydajne, w pełni naturalne rozwiązania kolorystyczne, które znajdują zastosowanie w różnych sektorach przemysłu spożywczego, w tym w napojach, cukiernictwie, piekarnictwie, mleczarstwie i innych produktach spożywczych. Produkty EXBERRY® są w pełni roślinne i spełniają wymagania diety wegetariańskiej, wegańskiej, koszernej oraz halal, co czyni je odpowiednimi dla szerszej grupy konsumentów. GNT Polska stawia na wysoką jakość i transparentność dostaw, a ich zespół doświadczonych technologów żywności zapewnia kompleksowe wsparcie klientom w trakcie całego procesu rozwijania produktów. Warto podkreślić, że produkty EXBERRY® są zgodne z trendami dotyczącymi czystego i jasnego etykietowania, co przyciąga uwagę współczesnych konsumentów. Organizacja wykazuje również aktywność w obszarze ochrony środowiska, realizując projekty wspierające różnorodność biologiczną oraz redukcję emisji w swoich operacjach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja GNT Polska Customer Service osiągnęła 3 288 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 288 040 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 798 008 zł.
Zysk netto wyniósł 490 032 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 148 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 288 040 zł w 2024 roku.
• 3 378 910 zł w 2023 roku.
• 3 942 543 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 490 032 zł w 2024 roku.
• 663 769 zł w 2023 roku.
• 496 095 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT GNT Polska Customer Service wynosi 576 tys. zł.
EBITDA GNT Polska Customer Service wynosi 675 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
9534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 576 311 zł w
2024 roku.
• 809 600 zł w
2023 roku.
• 664 160 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7642 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 674 667 zł w
2024 roku.
• 923 393 zł w
2023 roku.
• 822 762 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji GNT Polska Customer Service wynosi 4 949 573 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
797 419 zł a 8 220 100 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 163 905 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 949 573 zł w 2024 roku.
• 5 720 079 zł w 2023 roku.
• 5 489 808 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji GNT Polska Customer Service wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji GNT Polska Customer Service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
GNT Polska Customer Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla GNT Polska Customer Service wynosi 119 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 86 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 213 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 86 tys. zł a 213 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
4 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 119 tys. zł w 2024 roku.
• 169 tys. zł w 2023 roku.
• 168 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 86 tys. zł w 2024 roku.
• 101 tys. zł w 2023 roku.
• 99 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 213 tys. zł w 2024 roku.
• 309 tys. zł w 2023 roku.
• 300 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 952 435
zł.
Koszty operacyjne GNT Polska Customer Service wyniosły 2 711 729
zł.
Wynagrodzenia stanowią 72%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
129 220 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 952 435 zł w 2024 roku
• 1 884 226 zł w 2023 roku
• 1 603 179 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
72% w 2024 roku
•
73% w 2023 roku
•
49% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów GNT Polska Customer Service wyniosła 1 455 872 zł.
a
ktywa trwałe to 810 171 zł.
a
ktywa obrotowe to 645 701 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 455 872 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 063 225 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 392 647 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 455 872 zł w 2024 roku.
• 1 486 909 zł w 2023 roku.
• 1 541 515 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania GNT Polska Customer Service wyniosły 392 647 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 455 872 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 392 647 zł w 2024 roku
• 403 716 zł w 2023 roku
• 372 091 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2024 roku
• 27% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja GNT Polska Customer Service wykazała przychody na poziomie 3 288 040 zł.
Organizacja zarobiła 542 697 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 665 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 490 032 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1777 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 665 zł w 2024 roku
• 79 511 zł w 2023 roku
• 152 717 zł w 2022 roku
Organizacja GNT Polska Customer Service wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gnt Group B.v.
posiada 8000 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 16.06.2016 jest
Gnt Group B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.01.2014 do 16.06.2016
był Gnt Beheer B.v.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.06.2007 do 24.01.2014 najwięcej udziałów posiadał Gnt International B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
GNT POLSKA CUSTOMER SERVICE