Organizacja Baltic SEA Logistics osiągnęła 3 788 505 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 780 358 zł. Pozostałe przychody to 8147 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 336 476 zł.
Zysk netto wyniósł 443 882 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 86 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 788 505 zł w 2024 roku.
• 3 549 569 zł w 2023 roku.
• 3 445 331 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -22 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 443 882 zł w 2024 roku.
• 467 481 zł w 2023 roku.
• 372 670 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Baltic SEA Logistics wynosi 483 tys. zł.
EBITDA Baltic SEA Logistics wynosi 483 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
32 075 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 482 533 zł w
2024 roku.
• 515 334 zł w
2023 roku.
• 402 434 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
32 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 482 533 zł w
2024 roku.
• 515 334 zł w
2023 roku.
• 402 434 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baltic SEA Logistics wynosi 4 814 860 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
513 662 zł a 9 471 263 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 24 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 814 860 zł w 2024 roku.
• 4 770 666 zł w 2023 roku.
• 4 288 320 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Baltic SEA Logistics wynosi 3,07%. To oznacza, że firma ma szansę 3,07% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,07% w 2024 roku.
• 3,07% w 2023 roku.
• 3,07% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baltic SEA Logistics wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Baltic SEA Logistics charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Baltic SEA Logistics wynosi 134 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 72 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 240 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 72 tys. zł a 240 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 134 tys. zł w 2024 roku.
• 135 tys. zł w 2023 roku.
• 124 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 72 tys. zł w 2024 roku.
• 77 tys. zł w 2023 roku.
• 60 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 240 tys. zł w 2024 roku.
• 249 tys. zł w 2023 roku.
• 234 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 906 950
zł.
Koszty operacyjne Baltic SEA Logistics wyniosły 3 297 825
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
55 359 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 906 950 zł w 2024 roku
• 722 565 zł w 2023 roku
• 695 729 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baltic SEA Logistics wyniosła 827 005 zł.
a
ktywa obrotowe to 827 005 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 827 005 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 684 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 142 123 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 827 005 zł w 2024 roku.
• 948 257 zł w 2023 roku.
• 794 047 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Baltic SEA Logistics wyniosły 142 123 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 827 005 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -18 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 142 123 zł w 2024 roku
• 235 775 zł w 2023 roku
• 126 377 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Baltic SEA Logistics wykazała przychody na poziomie 3 788 505 zł.
Organizacja zarobiła 490 586 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 46 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 443 882 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8572 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 46 704 zł w 2024 roku
• 40 181 zł w 2023 roku
• 38 882 zł w 2022 roku
Organizacja Baltic SEA Logistics wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Przeładunek towarów w portach morskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Flis Krzysztof
posiada 60 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Kudrewicz Artur
posiada 60 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kudrewicz Artur (50% udziałów)
• Flis Krzysztof (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.07.2006 do 30.11.2006:
• Kudrewicz Artur (33% udziałów)
• Maliszewski Włodzimierz (33% udziałów)
• Flis Krzysztof (33% udziałów)
W okresie od 14.02.2006 do 20.07.2006 najwięcej udziałów posiadał Maliszewski Włodzimierz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.